{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Hvalp til ishøj. {{forumTopicSubject}}

uha, Så kommer der snart en lækker polsk hvalp til ishøj. smiley
Der kom kun 3 hvalpe i kuldet og der var 20købere.

så jeg måtte tage overtagelses evner i brug, så min kammerat ku få hans længe ventede ønske hund.

hunden bliver oprettet her inde, her når den kommer til dk smiley

Så den står på ringtræning og lydighed Lige fra første uge den kommer smiley Og selvfølgelig en masse leg med andre hunde som har et godt hundesprog smiley

Bliver satme nice

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp til ishøj.
  • #2   29. jan 2008 Ikke for at lave skår i glæden, så er det vel ikke sådan en hvalp der er vokset op under kummerlige forhold som man så tit hører om......dem der tit give problemer med sygdomme og sådan, eller som bliver taget fra moderen for den er 8 uger.
    Man hører jo tit om hundehandlerer som kun tænker på penge, og som overhoved ikke tager hensyn til hundens helbred og velbefindende.
    Hvis det ikke er sådan en hund, men en hund som kommer fra gode vilkår og hvor alt er forgået lovligt, så ønsker jeg jer tillykke og held og lykke fremover smiley

• #3   29. jan 2008 Gitte: Mark er en ret seriøs hundelover...;o) Tjek evt, www.markblom.dk;o)

• #4   29. jan 2008 kummerlige forhold. ahh Dog ikke smiley

• #5   29. jan 2008 Begge forældre har HD a, og deres forældre har HD A , et kanont sind, og moderen er utrolig god ved hendes hvalpe. Det er et godt sted, og nogle jeg kender privat smiley

• #6   30. jan 2008 Det lyder godt, jeg blev bare lidt bekymret, sys sgu det er synd for de hvalpe....og de familier der får dem, når det viser sig at der er noget galt. Sys derfor ikke at man skal støtte de steder, uanset hvor meget man har lyst til at redde en lille hvalp, for så længe folk køber så længe vil de blive solgt.
    Held og lykke!

Kommentér på:
Hvalp til ishøj.

Annonce