{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Besørge spørgsmål ;o) {{forumTopicSubject}}

Hvordan skal jeg lære Chili at give lyd fra sig når hun skal ud og besørge.

Hun bliver luftet 3 gange dagligt og er dygtig til at besørge når vi erpå luftetur, når hun søger og vi kan se at det er tid så kommer hun i haven.

Vil hun af sig selv begynde og markere at hun skal besørge når hun bliver mere bevidst om det.
Jeg forventer ikke at hun skal være renlig nu, hun er kun 4 mdr.

Tænker også at når hun bliver større så vil hun kun have brug for de 3 lufte ture om dagen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besørge spørgsmål ;o)
  • #1   30. jan 2008 Det skal nok komme helt af sig selv..

Kig evt. på www.hotdog.minisite.dk under problemstillinger og renlighed..

• #2   30. jan 2008 Ved nu ikke om det kommer af sig selv... Trøffel er 20 måneder nu, og hun siger ikke til når hun skal ud! - HUn er renlig og blev det meget hurtigt - og vi sørger for at tisse med hende omrking 4 gange om dagen! - Altså at få hende ud at tisse:-)

• #3   30. jan 2008 vores har haft meget svær ved at blive renlig. Men her de sidste 3-4 uger har han dælme fundet ud af hvad det drejer sig om. Han siger ovenikøbet selv til. så det er bare skønt. Og han er 6 måneder nu. så mon ikk det kommer helt atomatisk når hun bliver helt renlig

• #4   30. jan 2008 Tina C;

Skriver du til mig?? *G*

-Trøffel var renlig da hun var omkring 3 måneder:-) - og i øvrigt synes jeg ikke det er en god idé at sætte en hund i bur for at træne renlighed!

• #5   30. jan 2008 Hunden er vel ikke urenlig fordi den ikke giver lyd?

Møffe giver ikke lyd når hun trænger. Hun trisser bare lidt ekstra rundt og sætter sig af og til så hun kan se mig -og hun er altså 5 år og absolut renlig.

Skulle jeg vent til hun giver lyd, så kom hun kun ud en gang i døgnet -for det er først når blæren nærmest er ved at sprænges at hun siger noget -og her er der osse kun et lille bitte piv.

• #6   30. jan 2008 Chili er kun 4 mdr. og som skrevet har vi ikke travlt, men vil gerne have lidt gode råd og høre om andres erfaring.

Tak for alle de gode indlæg :o)

• #7   30. jan 2008 foresæt med det i gør nu. obsavere (staves) hende så i lære hendes signal at kende. og ja med tiden håbe på hun begynder at sige lyd når det er.
    Eddi siger for det meste kun til hvis jeg ikke ser ham først. så piver han for at jeg skal høre ham,

• #8   30. jan 2008 Og så er det i øvrigt sjældent hun behøver sige til, eftersom hun jo klarer hvad hun skal på vores ture

• #9   30. jan 2008 Happy søger nyt hjem..

Det er skam kun godt at du kan læse din hund. det er ikke alle hunde der giver lyd. men alle siger til på hver deres måde.
    Men nogle har det sådan Indklusiv mig selv at det er lidt nemmere når hunden piver. feks. som nu hvor jeg sider med ryggen til lokalet og holder ikke øje med om eddi skal. (nu er han så ude så)

men somsagt ikke alle der gør det og ikke alle man kan få til det.

• #10   30. jan 2008 - syns stadig det er et dårligt råd!!! Har hunden en dårlig blære, så skal den da ud og tisse... Hvis jeg går rundt midt i Århus city og skal tisse kan det være noget af ern prøvelse at holde sig til man finder et offentligt toilet!!! - men jeg kan da ikke holde mig længere af den grund

• #11   30. jan 2008 Betina -som sagt sker det sjældent hun oerhovedet behøver sige til. Hun klarer hvad hun skal på turene -og gør faktisk aldrig noget i haven. Der skal mere end god overtalelse til at få hende til at gøre det der.
    Nu er hun jo så voksen, men i den tid jeg har haft hende har hun ikke haft behov for at skulle holde sig udover i forbindelse med en skade hvor hun SKULLE gøre det i havn da hun ikke måtte gå tur.
    Efter næsten 1 døgn uden at væe kommet af med noget kom der lige et lille bitte piv -det var det.

• #12   30. jan 2008 Jeg troede aldrig at Simpson ville lære selv at give lyd når han skal ud. Men han begyndte langsomt at søge mod hoveddøren og hver gang sagde jeg dygtig simpson , skal du ud og tisse?
    Og det lærte han bare hurtigt derefter. Så hvis jeg ikke lige ser ham gå derud nu så gør han og piver lidt. Og så en dag sad jeg og snakkede i tlf. og jeg havde ikke lige tid til at lukke ham ud og så stillede han sig demonstrativt og pissede på gulvet LOLL
    Så mon ikke mor fik lært at pause sin tlf, samtaler fremover

Kommentér på:
Besørge spørgsmål ;o)

Annonce