{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Myggestik? {{forumTopicSubject}}

Hejsa :0)

Altså nu har jeg gået længe nok og bokset med dette oppe i mit hoved : Kan hunde få myggestik???? Jeg synes tit at når vi griller o.lign at jeg skal slagte div. myg for at holde dem af vores hunde... udover det får Joker af og til nogle små knopper som ligner myggestik men han har dem måske højst 10 timer før de forsvinder...? Meget mystisk!

Og hvad med brændnælder? Kan hunde brænde sig på dem? Nu skla det lige siges at begge vores hunde er korthårede (bull terrier, fransk bulldog) og det kan selvfølgelig være derfor at de er mere udsatte en langhårede hunde, men er der nogle som kan kaste lidt lys over mine spørgsmål???

MVH
June

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Myggestik?
  • #2   30. aug 2005 Jeg ved at hunde kan få myggestik. Mine har dog aldrig været udsat men for nogle år siden lå en af mine venners hund op af en busk i deres have og gnavede på et ben et par timer. Da den senere kom hen til os var den fuldstændig bulet på hele den ene side af myggestik. Der var så mange at vi var bange for en allergisk reaktion, men heldigvis skete der intet.
    Mht. brændenælder, ved jeg det ikke. :o)

• #3   30. aug 2005 Jeg tror hunde kan blive påvirket af begge dele.
    Men tidsler er sikkert, det kan de godt blive stukket af. Det er godt du spørger for jeg har også tænkt meget over det. smiley

• #4   30. aug 2005 Jamen jeg tænkte nok. Tidsler? det havde jeg slet ikke tænkt på. Så er de sikkert også blevet stikket af sådan nogle *GG*
    Det med brændnælder kan jeg ikke rigtigt finde ud... Altså Joker havde en periode en masse små knopper på hans ene skulder... Ligesom var man blevet stukket af en nælde! det har han siden haft 2 gange (?) Hmmm...

• #5   30. aug 2005 Jeg tror Xanthos er blevet stukket af nælder, hvis han har forvildet sig ind i en masse af dem, prøver han at hoppe ud, uden at røre dem. Det ser sjovt ud.

• #6   30. aug 2005 jeg kender heller ikk noget til det med brædenælderne, men kan vel kontakte/skrive til en dyrlæge og spøge

• #7   30. aug 2005 JK -Jeg kan godt forstille mig hvordan det mon ser ud *GGG*

• #8   30. aug 2005 *LOOOOL* Jeg er SÅ tit blevet spurgt at børnene heromkring, som kender Bella, om hunde kan brænde sig på nælder. Griner... Jeg plejer at sige, at pelsen beskytter deres hud.

Har vidst et billede hvor Bella blir bidt af en myg. Hehehe... det ser ret sjovt ud.

Kommentér på:
Myggestik?

Annonce