{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

andmelde?? eller? {{forumTopicSubject}}

hej jeg var lig ind på arto har igennem et stk tid skrevet med den her unge fyr fordi han højt råber om på arto a han renderrundt med en pitt og er stolt a den... fair han syns hunden er flot osv men sagde til ham den er ulovlig! en a hans venner derinde har billeder man kan se han har taget selv a tre pitts som han har... udover det en masse billeder a stoffer våben osv som virkelig os ser ud til a være noget han selv har taget billeder af .. så er det jeg spørger arto godkender billeder hvorfor fanden (undskyld sproget) godkender de disse slags??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  andmelde?? eller?
  • #1   1. feb 2008 har gennemtjekket hans billeder og ved nu han har pittbulls og der ik bare er billeder han har fundet på nettet! har andmeldt ham og gjort arto opmærksom de for dårlige!

• #2   1. feb 2008 Hmm . Har forståelsen til hvorfor du melder ham over arto på grund af billeder af stoffer og sådan noget. Men det eneste jeg ikke har forståelsen for er hvorfor melde de billeder med hundene?

• #3   1. feb 2008 dk fabis> mange tak:D syns hunden er flot intet der men respektere den ulovlig!

louise r> fordi han har hunden og det ulovligt derfor melder jeg ham

• #4   1. feb 2008 Synes det er noget mærkeligt noget . At ødelægge det for andre som måske er super glade for sine hunde. De ender jo med at blive aflivet på grund af racen og fordi du har meldt dem. Det fortjener de jo ikke, de har ikke bedt om at være den race som de er jo. Synes det er forkert.

• #5   2. feb 2008 Fabio. Nej forstår dig godt. Men synes vi unge bliver rimelig undervuderet, fordi det er ikke alle unge som ikke kan finde ud af at tage ansvar for deres hund, lige gyldig racen. Ja jeg ejer en Amstaff. Men ser ham ikke som sådan en. Første gang jeg så hans annonce blev jeg forelsket i ham med det samme, og fandt ud af hvor jeg skulle hen for at købe ham, og så lukked jeg ud af annoncen, det var først bagefter jeg loggede på for at tjekke hva race han egentlig var. Så har ham ik på grund af racen.

• #6   2. feb 2008 Jamen vi skal da heller ikke anmelde spritbilister, de kan jo sikker godt lide deres øl og har sikkert brug for kørekortet, eller den pædofile der ikke kan holde fingrene fra små børn, de kan jo miste deres job, eller indbrudstyven der sikkert har haft en dårlig opvækst, eller hæleren for hvad pokker skulle det betyde.

Hvad er det da for en holdning at have, at man bare skal blande sig uden om. Jeg ville s.. håbe at folk ville blande sig hvis jeg bliver offer for noget ulovligt.

• #7   2. feb 2008 Louise R du er et levende bevis på unge mennesker der går ud og anskaffer sige en hund som de ikke ander en kæft om. som du selv skrive blev forælsket først tjekker race bagefter, hmm noget galt der.. syntes jeg.

Louise J flot at du har gjordt noget,

• #8   2. feb 2008 Hudene bliver skåret over en kam, pga. enkelte uheldige hændelser.
    Det samme gælder unge ejere!
    Og det samme gælder blondinerne:)

• #9   3. feb 2008 jeg meldte ham fordi jeg netop syns det meget uansvaligt han blærer sig med denne ulovlige race! hvis han ik havde billeder og bare skrev han varejer a den ku jeg nøjes med a gøre ham opmærksom på den er ulovlig men kan jo reelt ik vide a han ejer en. men jeg ku se han gjorde derfor meldte jeg ham.. hunden blir ik aflivet højst sandsynlig da politiet ik har tid til a tage sig a den sag.. men arto har lukket hans profil og skrevet a de vil self tjekke nærmere op på folks billeder. det var det jeg ville opnå og helst mere til.. men ang unge der uansvarlige ja hvis man bare forelsker sig i vores race er det uansvalig a anskaffe sig den! man skal sku sætte sig ind i sin hunds adfærd og alverden før man vælger a købe den! det er ik mest for din skyld som menneske men så for din hund!!

• #10   3. feb 2008 Kan ikke forstå de godkender hunden. At du kan se at han har våben er da ikke noget man kan blande sig i. Det har vi da osse. Vi har våben tilladelse og det har han da sikkert osse. Vi har vores låst inde og det har han sikkert osse, men han syntes måske at han ville vise dem frem på billeder og det er der såmænd ikke noget ulovligt i. At det er plat at han synes det skulle være sejt, er vi da helt enige i.

• #11   3. feb 2008 Laila>> Nu kan man jo ikke få tilladelse til at eje en ulovlig hund.

• #12   3. feb 2008 Moster Stella, du har da vist sjusket dig igennem det jeg har skrevet. Har ikke skrevet noget om en tilladelse til hunde. Du må på den igen. Læs teksten helt igennem inden i kommentere.

• #13   3. feb 2008 laila> drengen er kun 15? har han våbentilladelse ahh det tvivler jeg på? han har et billed med en (terrormaske) på og hvor han står med en pistol ahh mon han går på jagt? nej dether handler om drengen blærer sig med en ulovlig hund og ulovlige våben og ulovlige stoffer!

• #14   3. feb 2008 Det siger jeg da heller ikka at han har. Jeg siger at det kunne være at han havde. Jeg kender ham ikke. Det er da heller ikke sikkert at det er hans våben. det aner i jo ikke noget om. Men da det her er en hunde side siger jeg bare at jeg ikke kan forstå arto har godkendt hunden, og at det med våben ikke er noget man skal blande sig i. Vi ved jo ikke hvem der ejer dem. Han er jo bare en blære røv. Tænk det kan skabe så meget vrøvl herinde. Det er jo ikke et våben galleri. Derfor skrev jeg som jeg gjorde. Desuden skrev du heller ikke hvor gammel han var. Det kunne du bare ha skrevetfra starten af når du alligevel viste det.

• #15   3. feb 2008 laila> du ku også bare have holdt dig til sagen om selve hunden når du nu mener det ik er et våbengalleri:D ik??

• #16   4. feb 2008 Laila - jeg var inde ved louise j og se profilen . Og tro mig . Det var ikke hans, og det var bestemt ikke et lovligt våben . Det var hverken et jagt gevær eller en pistol eller ligende . Det var et ulovligt våben !! Som kun hæren har lovligt vil jeg tro . Og jeg ser absolut ikke noget rigtigt i at udstille sådanne ting . Jo, det helt fint hvis man f.eks går på jagt, så gør det mig intet overhovedet . Men som sagt, dette våben var ikke et jagtgevær . Jeg er ikke våbenekspert, og aner ikke meget om hvad forskellige våben hedder . Men dette, var ikke et lovligt våben . Så meget ved jeg da . Og hvorfor ligge billeder ud af stoffer ? Det ser jeg intet sejt i overhovedet . Jeg synes han spiller dumsmart, og det er da ikke, (ja undskyld mig for at være lidt dømmende når jeg ser sådanne billeder) særlig betrykkende at en ung mand render rundt med våben i den kaliber ! Og hvis han tager stoffer samtidig . Puh . Mange der tager stoffer har let ved at tænde af . Hvad hvis vi nu siger han virkelig havde det våben, virkelig tog stoffer . Så ville jeg nødig være den der tænder ham af . Han blærer sig med han tager stoffer, blærer sig med han har våben og kan bruge dem osv osv . Så synes jeg egentlig også jeg har lov til at dømme ham en smule . Jeg forholder mig til de ting han selv har skrevet på hans profil . Og ud fra de ting, er han ikke klog oven i hovedet !

Kommentér på:
andmelde?? eller?

Annonce