4.271 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

prisforskel: (Cane corso) prisforskel: (Cane corso)

Er lige lidt forundret over den store prisforskel jeg netop har oplevet på cane corso hvalpe.. Har en kammerat der for 2 uger siden har købt en hvalp UDEN stamtavle her i Dk til 14000 kr . Og nu kan jeg se en annonce i markedet herinde hvor en hvalp sælges til 3500 kr.. Det er da helt vildt en forskel det er... Jeg ved godt man selv bestemmer priserne på ens hvalpe, men alligevel?
Skal siges den hvalp min kammerat købte var farven "blå" resten af hans kuld kostede "kun" 12000kr...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prisforskel: (Cane corso)
  • #1   2. feb 2008 så er han da blevet snydt

• #2   2. feb 2008 Det lyder helt sindsygt for en hund uden stamtvle,, kunne have forstået det , hvis det var med.. men uden stamtavle.. så er de tjo en latterlig høj pris, for en hund mn ikke engang kan bevise er raceren

• #3   2. feb 2008 Uanset race synes jeg da det er fuldstændig sygt at give 14000 uden tavle:-O

Men hold da op en prisforskel på samme race! Var din kammerats hund speciel på en eller anden vis -altså trænet, særlige linier (hmm, men hvorfor så uden pap?) eller hvorfor var den så dyr?

• #4   2. feb 2008 Sys osse det er en sindsyg pris for hvilken som helst hund uden papirer

• #6   2. feb 2008 Ha ha ja jeg syns også det var fuldstændig hen i vejret mht prisen, troede først det var en joke da han sagde det smiley men nej den var god nok.. og næe tror ikk det var specielle forældre det var fra..mener hvis de var så fantastiske så havde man vel enten tavle på dem eller avlsgodkendt dem smiley så ja jeg er i pris chock haha

• #7   2. feb 2008 Holy crap.....

Han er godtnok blevet snydt...
    Han kunne ha' fået flotte hvalpe ( OGSÅ blå ) med stamtavle og med garanti og det hele for 10.000 kr... Og med LANGT mindre risiko for arvelige sygdomme bla. dårlige hofter..

De Cane Corsoer jeg det sidste års tid har set uden tavle ( hvalpe ) har kostet mellem 3000-6000 kr...

• #10   4. feb 2008 Han har sansynligvis også købt en hund som intet har med en Cane Corso at gøre. og undskyld jeg siger det så er ahn godt nok heller ikke kvik hvis han giver 14k for en hund uden stamtavle. De CC'er men ser på annoncer hos dba og andre salgs sider og her på hg uden tavler er i de absolut fleste tilfælde hunde som har en CC som den ene forældre og en anden mollos som den anden forældre så de ligner en cc men har intet med en at gøre hverken sinds mæssigt eller udseende når de bliver voksene!

• #12   6. feb 2008 maddi jeg er uenig i at, man kan købe en ægte cc i dk, for 7000 kr :0)

pris og kvalitet hænger altid sammen, det er ret logisk. kan sammenlígnes med, at købe leverpostej eller hummer.

Men stamtavle eller ej, er det meget dumt at købe en corso hvalp, til 3000 kr .For det giver et signal om, at her er nogle hvalpe, der ikke er fodret ordentligt, ikke har fået nok ormekur, ikke er vaccinerede og ikke har sundhedsattest. Meget dum investering

en dansk opdrættet corso hvalp koster fra 10.000 til 14.000 det afhænger af, om det er en showkvalitet, hvem der er forældre (i hvor mange lande de er udstillet) osv.

skal det bare være en familiehund fra forældre der kun har været udstillet i skandinavien, kan den fåes for 10.000 kr

men har opdrætteren rejst hele europa rundt for at udstille, og brugt penge på at bruge en ditto højt præmieret hanhund, koster den lidt mere.

som sagt pris og kvalitet følges ad

Kommentér på:
prisforskel: (Cane corso)

Annonce