{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Hvalpe og en lille tanke! {{forumTopicSubject}}

Ja ikke flere negative tråde fra mig idag smiley

Jeg sad kige og tænkte lidt på det med at have hvalpe og sende dem til nye hjem!

Og så faldt tanken på "den sidste" der er itlbage....

Og så er det lige jeg ville spørge jer, hva tænker i om den lille skat der er tilbage nå resten er rejst hjemmefra?

Jeg kan ikke lade lidt vær med at tænke hvorfor er det lige den der er tilbage? Hva gør at den er den sidste hva havde de andre som denne ikke havde?

Kender i det? (kan godt tænkes det bare er fordi det er første gang med hvalpe her hjemme og der snart ikke er flere tilbage) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe og en lille tanke!
  • #1   3. feb 2008 det er rent tilfældighed

• #2   3. feb 2008 Jeg tænker helt sikkert sikke en dejlig lille skat - der kan være så mange årsager til lige netop den er tilbage fx ønsket om bestemt køn, farve en hvalp der matcher til købers behov og temperament. Kan ikke se det skulle være et problem med mindre hunden er defekt på en eller anden måde.

/ Trine

• #3   3. feb 2008 hos mig var den sidste der fordi der havde været 4 forskellige der havde valgt ham som var useriøse og ikke overholdt aftaler. så lige hvor tilfældigt det er, ved jeg ikke. det lille pus der var en der kiggede på ham og sagde nååååh den stakkel da. han har bare rigtige hundeøjne og sprang på alle der kom som den første. men ingen tog ham med hjem. så jeg har beholdt ham.

• #4   3. feb 2008 Alle mine var reserveret før de blev født. Én af dem skal blive her til han er 12 uger. Det bliver nok lidt sværere at aflevere ham, men ellers har folk ikke bare selv valgt, så jeg har selv haft indflydelse på hvem der skal afsted sidst.

• #5   3. feb 2008 hos mig er der heller ingen der bliver valgt sidst, for de bliver send ud til de familier der lige passer til dem, så de er ikke blevet valgt fra - der er bare ikke lige dukket den rette familie op

• #7   3. feb 2008 når du har fordelt hvalpene, så er der jo ikke noget i vejen med hvalpen - den rette køber er bare ikke dukket op endnu. Den er ikke blevet valgt fra

• #8   3. feb 2008 Jeg tror at ved det kuld Watson er ud fra handlede det en smule om sind, køn og farve samt køberne. Watson var den sidste der blev afsat, men samtidig var han også den som opdrætter mente havde det bedste ansigt - dog var han lidt "kedelig" i pelsen i forhold til de andre fordi han ikke havde så spændene aftegninger).

En af dem var lidt for stor, men meget rolig og blev derfor valgt til en familie som bare ønskede en hyggehund, en anden var valgt på baggrund af farve/køn og ville gå til køberen (en anden opdrætter) hvis øjenstatus var fri (ellers var hun faktisk blevet min). De to andre ved jeg ikke rigtig, men igen tror jeg at det handler om hvlken hvalp der har passet til den enkelte købers krav/type.

Watson var også den sidst afhentet - fordi jeg kunne få det til at passe bedre med ferie hvis han blev hos opdrætteren 2 uger længere (lidt strengt måske, for opdrætteren var SÅ vemodig da hun vinkede farvel mens vi kørte væk - jeg havde lyst til at vende om og aflevere ham igen!)

• #9   3. feb 2008 Ja, det er rigtigt, at man sagtens kan have den tanke. Hvorfor lige netop den....

Men jeg har faktisk været ude for, at have en tæve tilbage, da hun så blev 7-8 mdr og jeg stadig havde hende, tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne tage hende på en kommende udstilling, her blev hun så bedste hvalp i racen...he he så det behøver ikke nødvendigvis at være den ringeste, der er tilbage.

• #10   3. feb 2008 min opdrætter "brændte også inde" med en tæve som viser sig at være en rigtig fin lille hund som er SL.

• #11   3. feb 2008 Jeg vælger også selv hvalpene ud til de forskellige og ved da også at der også er udbud/efterspørgsel med i spillet! Synes bare det kunne være lidt skægt at høre hvad andre føler!

Og jer der skriver I vælger hundene til deres familier hva så hvis der bare er en der ikke kommer den rette familie til? Hva tænker i så (bare for at side stille det lidt)? smiley

• #12   3. feb 2008 så må man jo som opdrætter være villig til at beholde vapper til den rette dukker op

• #13   4. feb 2008 Platugle: ja det er man vel under alle omstændig heder!!! Men nu var det mere om der aldrig undrede nogle hvorfor det lige er den der er tilbage der er det! Ikke så meget om hva man går hvis der er en tilbage!

• #14   4. feb 2008 det var såment bare dette du skrev her, som jeg svarede på.

"Og jer der skriver I vælger hundene til deres familier hva så hvis der bare er en der ikke kommer den rette familie til?"

Der er mit svar, at så må man jo beholde hvalpen

Kommentér på:
Hvalpe og en lille tanke!

Annonce