{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Ang ..kan det passe !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg gider ikke gå i kamp med diverse personer herinde , men nøjes med at svare her så alle kan se hvad det drejer sig om .

Det er ikke os der har startet balladen igen , og lader den gerne ligge endnu engang , men VI gider sku ikke finde os i at blive behandlet på den måde længere .

Jeg ( sanne ) kommenterede et grimt sprog herinde forleden i den tråd der kommer lidt længere nede ... det jeg fik ud af det var , et angreb fra BESSE , hendes datter HEIDI , samt en persom ved navn NIKKA F ...Hvis i læser det navn bagfra så læses det FAKKIN , på eng oversat til Fake ..

Lidt længere nede er der nogle der kalder Nikka for Jann .. Denne bruger har selvfølig slette sig igen ...

(link fjernet)

Efterfølgende går disse 2 brugere igang med diverse grimme gloser om min og Mb person ... læs hvornår de er postet , med kl og dato , og det er let at se hvem der startede med at skrive grimt om hinanden ... efter følgende kan i se min og MB snak på vores GB som forøvrigt er åben for alle .

i får lige de 2 damers GB her ..

(link fjernet)

(link fjernet)

Samtidig synes jeg det er direkte beskidt at ødelægge MB tråd om træf i Ålborg , velvidende om , at de ovennævnte damer kun meldte sig for at provokere ...

Har ikke mere at sige om den sag , men jeg har ikke i sinde at finde mig i mere fra nogle af deres side af , fint Karin opretter en tråd , men det er jo også let nok , når gruppen er samlet på MSN , og bare venter på at lave et angreb , hvor der sammen kan støtte hinanden op .

END OF STORY ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang ..kan det passe !!!
Kommentér på:
Ang ..kan det passe !!!

Annonce