{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Jamen hvad med lille Sofus?? {{forumTopicSubject}}

Ja her kommer så en lille beretning om hvor vidt folk bliver skræmt for vid og sans når de ser en stor muskel
lignende hund.

Jeg var på vej hjem fra arbejde og er næsten nået hen til min havelåge, hvor en dame forpustet med sin cykel holder mig hen,,,,,,,,Kamilla, siger hun, "kan dine hunde ikke hoppe over hegnet??"
jeg undre mig lidt over hendes spørgesmål, men svare," tjooo hvis det virkelig tar dem kan de vel godt, men de har da ikke gjort det endnu"

Ja siger hun, "for jeg tænkte på stakkels lille sofus (hendes lille hund som strejfer) de kan jo slå ham ihjel hvis de kommer ud og den ene er jo en hanhund ikk??"

Jeg bliver nu en smule irreteret men forstår godt hendes angst og siger til hende i en bestemt tone " nu er det jo altså ikke "Kamphunde" jeg har, Men 2 Mastiff blandinger.

Hvor til hun svare " jamen er det ikke det samme???
Jeg koger på det tidspunkt af raseri, for mine hunde er ikke farlige og står på den rigtigt side af hegnet, og er der nogen Gimli elsker at lege med er det min svigermors hanhund, der er 5 år gammel.

Jeg forsikre hende om gentagene gange at hundene ikke gør noget og at de ikke hopper over hegnet, men det føles som at snakke til en dør så jeg vælger at feje hende af og sige at kæmperne skal have mad, så ikke de springer over hegnet og æder hendes hund næste gang hun kommer forbi.

Hjertesuk herfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jamen hvad med lille Sofus??
Kommentér på:
Jamen hvad med lille Sofus??

Annonce