{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Vil det være synd? {{forumTopicSubject}}

Jeg har efter min barsel i tankerne at søge ind som dagplejer. Men man må jo ikke have hunden gående sammen med børnene.

Vil det være synd hvis jeg sætter Bella ovenpå indtil jeg har modtaget børnene, hvorefter jeg tager hende ned i vores entre (den er stor og hun er der også når hun er alene hjemme) hvor jeg så ville sætte gitter for døren så hun stadig kan se os, men ikke komme ind i stue og køkken....

Tænker tænker tænker....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil det være synd?
  • #1   14. feb 2008 synes jeg ikk smiley

  • #2   14. feb 2008 Og hun vil jo ikke skulle sidde og glo alene hele dagen.... Når alle børn er lagt til at sove vil jeg selvfølgelig lufte hende i haven.... Og så når Jimmi kommer hjem går han en tur med hende....

    Tak Blancka.. smiley


  • #3   14. feb 2008 nej, det synes jeg ikke er synd smiley

  • #5   14. feb 2008 Puuha dejligt ... er det så noget jeg bør øve med hende allerede fra nu af ? - altså at hun er i entreen et vist stykke tid af dagen selvom jeg er hjemme ? Så ikke hun blir alt for ked når det "går løs".... Altså det er jo først om ½ års tid + %....

  • #6   14. feb 2008 En af mine hvalpekøbere er frisør ( har salon hjemme ) hun har en låge i døren ind til salonen og det fungerer bare til ug.
    Jeg er så glad for mine hvalpekøbere og hundene kunne ikke ha' et bedre hjem.
    Så jeg ville ikke være bekymret :o)


  • #7   14. feb 2008 Hmmm...

    Hvis du din familie skal have et liv udenfor jeres hjem synes jeg det er synd.
    Og hvis hunden ikke har adgang til jeres soveværelse om natten, synes jeg også det er synd.

    Det ender med at blive mange timer at hunden er lukket væk fra sin flok....


  • #8   14. feb 2008 Om natten sover hun ved os... Og hun er jo ikke væk i den forstand - hun kan stadig følge med i hvad jeg laver... Vi har åbent køkken/stue i et... og hun kan ligge og kigge lige ind....

    Hvis jeg derimod fik job ude i byen, så ville hun skulle være alene hjemme i længere tid...


  • #9   14. feb 2008 nu skal du nok lige tjekke med den kommune du er i da dagplejere og hunde har meget strikse regler. min mor og min søster er begge dagplejer med hunde, og det er altså ikke altid sådan lige til. og man kan ikke snyde med noget som helst for kommunen kommer på uanmeldt besøg.. så tjek det inden du træner det.

  • #10   14. feb 2008 Ok stefan, mente jeg også...
    Der er jo nogen der har adgang forbudt i stuen ex. for deres hunde, hvor der er sat hegn op...


  • #11   14. feb 2008 Ved det godt Moster Lagkage - mine forældre er selv dagplejere... reglerne i kommunen er at der skal være et hegn imellem hund og børn...

  • #12   14. feb 2008 Min mor er dagpleje mor, og vores stue er stor og åben, der er stuen delt op så elvis har siden hvor sofaerne og tv står hehe og udgang til haven self smiley og børnene er så i resten af huset. Vi har overhovedet ingen problemer, han ligger og sover det meste af dagen og vi er stort set hele tiden i kontakt med ham. Børnene kommer om morgen og snakker med ham og det gør de sådan set hele dagen igennem, så han bliver skam ikke forsømt. Nogle gange er det endda Elvis selv der går ud i haven eller lægger sig i sin stol væk fra børnene hehe smiley så det er bestemt ikke syndt, hvis forholdene er til det

  • #13   14. feb 2008 Nej, synes ikke det er synd, hvis man altså giver hunden noget opmærksomhed når man så har fri. Ellers er det jo ikke så meget anderledes end dem der går på arbejde 37 timer om ugen. Du kan bare stadig være sammen med hunden, selvom den ikke lige er i nærheden af dig.

  • #14   14. feb 2008 Jeg har også været dagplejer ... i 14 år....
    Jeg havde 6 katte og en MOPS... de gik da allesammen sammen med børnene.....
    Hvorfor må din lille hund ikke være sammen med ungerne, den har samme størrelse som min var..... jeg kunne forstå , hvis det var en kæmpehund , der kunne vælte dem...men det er det jo ikke... :O)


  • #15   14. feb 2008 Lyder dejligt Christine&Elvis.... smiley

    Lige præcis Moster Stella.... Hun vil få mere opmærksomhed hvis jeg går hjemme som dagplejer end hvis jeg tog på arbejde kl 7 og kom hjem kl 15.... Ingen tvivl der... Vi havde hund da jeg var barn og mine forældre var dagplejere dengang også ... han manglede intet.. smiley


  • #16   14. feb 2008 I nogle kommuner må man bare ikke have børn og dyr sammen.

  • #17   14. feb 2008 NITTIB - ja min far var flad af grin da han så hende første gang... hans kommentar var "en kat kan sgu gøre større skade på et barn i end den lille fis"

    Men sådan er reglerne... Måske jeg skulle putte hende i et bur og gi hende en gulerod når jeg skal til samtale... så tror de vel hun er et marsvin... hehe... *G*


  • #18   14. feb 2008 stine R - nej selvfølgelig ikke.... jeg bliver i haven .... børnene sover jo både inde og ude... smiley

  • #19   14. feb 2008 stine - kunne jeg aldrig drømme om .. smiley

    Nej vi har lukket have (til den tid) hvor hun vil få lov at rende når børnene sover.. smiley


  • #20   14. feb 2008 Nej nej altså når vi er i skole eller sådan noget er Fanny også alene hjemme det klare hun fint så gør du bare det

  • #21   14. feb 2008 Jeg syns det lyder ganske fornuftigt smiley

    Og hvis din kommune er nogenlunde fornuftig vil de synes det samme.

    Held og lykke med det smiley


  • #22   14. feb 2008 Ja nemlig smiley

  • #23   14. feb 2008 Synes at det er fint..

    Det er da at fortrække fremfor at du har et almindeligt udejob og hunden er alene hele dagen...
    Kan slet ikke se hvad der så er synd der smiley


Kommentér på:
Vil det være synd?

Annonce