{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

En God Bog {{forumTopicSubject}}

Igår modtog jeg med posten min nye bog : Hvad tænker min hund - skrevet af Gwen Bailey.
Man lærer hundens kropssprog at kende. Så man får mere ud af samværet med sin hund og man får svar på sjove spørgsmål bla.
Hvorfor jagter hunden sin hale?
Hvorfor gaber hunden selvom den ikke er træt?
Hvorfor slikker hunden dig i ansigtet?
Hvorfor ruller hunden sig i ildelugtende ting?

Der er flotte billeder i bogen hvor kropssproget illustreres. Den kan varmt anbefales.
Jeg gav ca 170kr for den på saxo.dk, og den kom efter to dage.

Mvh Jeannette og kaya (kaya glæder sig til at jeg kan lære at forstå hvorfor hun bliver ved med at lægge sig i sofaen selvom hun ikke må! heheh..)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En God Bog
  • #1   7. sep 2005 Heidi: hvorfor ruller de sig i klamme ting, så som en død frø??? smiley

• #2   7. sep 2005 Heidi: Ja det er det ofte drøn ulækkert, Xanthos og hans søster gør et meget, i så noget som døde frøer, rævelort, andre søde dyr, og alt muligt andet.
    Det er meget skægt ud, de står og snuser længe, og så kører de nakken, den mod det, og ruller så ryggen i det. smiley

• #3   7. sep 2005 Gilbert gaber når han vil luftes...
    Hvilket gør det lidt svært for ham at få vækket mig, når det er om natten han vil ud *gg*

Jeg har hørt et sted, at det med at de ruller sig i ting skulle være et signal til deres gruppe.
    De skulle rulle sig i ting, for at vise gruppen hvad de har fundet da de var ude og gå tur.....

• #4   7. sep 2005 Øh, jeg ved så ikke hvorfor det er så vigtigt for gruppen at vise at man har fundet en rævelort, men dem om det *gg*

Måske for at fortælle at der er ræve i nærheden, lad os æde dem!

• #5   7. sep 2005 Belinda: øv, hvor er det ulækkert, men han får da min opmærksomhed hver gang han gør det smiley

• #6   7. sep 2005 Heidi, nej, jeg er faktisk også ligeglad med at der er ræve i nærheden *LooooooooooooooooooooL*

• #7   7. sep 2005 J. K, Gilbert får da også min opmærksomhed! Og et bad *LooooooooL*

• #8   7. sep 2005 Når hunden gaber er det første tegn på at noget er for intenst. den kan være i konflikt med sig selv, idet den prøver at beslutte sig for om den skal blive eller bevæge sig væk fra situationen. Gaben kan også signalere til ejeren om at hunden ikke er glad, og slikker sig samtidtig om munden. Gaben er et meget vigtigt signal for hunden, som mennesker tit fejlvuderer. Det er hvad der står i bogen =)

• #9   7. sep 2005 Hunden ruller sig i lugtende ting for at forklæde sin egen duft over for et bytte, så den bedre kan liste sig ind på det, uden at blive opdaget. Grunden kan også være at en anden hhund viser lidt for meget interresse, og derfor prøver hunden på at få den på afstand ved at rulle sig i noget der lugter. Nogle hunde har bare trangen til at ville lugte af noget anden end dem selv, lissom når vi påfører os parfyme.. aha man lærer sq noget nyt hver dag =) Kanon bog.. ud og køb den alle sammen =)

• #10   7. sep 2005 heheh det har kaya gudskelov heller ikke... Men hun har dog én gang rullet sig en en gammel burger der lå udsmattet på gaden smiley

• #11   7. sep 2005 hehe ja.. men kaya lugtede nu også mere af shit end af burger da hun kom hjem

Kommentér på:
En God Bog

Annonce