{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Indretning af hundelegeplads {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg have lavet en indhegning hvor hundene kan være lukket sikkert inde, uden jeg behøver holde konstant øje med dem. Et sted hvor de kan hygge sig med et lækkert kødben eller tumle rundt.

Det er ikke fordi jeg er bange for at de skal smutte, men jeg er s.. bange for at nogle ville stjæle dem. Men jeg synes de skal have muligheden for at være uden, selvom jeg ikke lige har tid til at stå og kigge på dem.

Derfor vil jeg lave en indhegning som jeg kan låse af, hvis jeg skal lave mad eller ordne noget andet mens de hygger sig med deres aftensmad eller nyder den friske luft. Er vi i haven med dem som vi er nu, skal den selvfølgelig stå åben så de frit kan være i hele haven.

Er der nogle herinde der har ideer til indretning?

Jeg har planer om et stykke med fliser, noget med vildt græs og noget med sand de kan grave i. Der hvor den skal laves, er der en høj stubbe af et træ der er fældet. Jeg vil lave hytter til dem af pileflet og der vil være skygge fra et birketræ.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en underjordisk tunnelting af plastrør. Nogen der har prøvet det?
En "høj" de kan rende op på og få lidt udsigt, evt. med en tunnel igennem eller hule indeni.

Er der andre der har gode ideer, så sig endelig frem. Billeder og tegninger vil være dejligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indretning af hundelegeplads
Kommentér på:
Indretning af hundelegeplads

Annonce