{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Hjælp..Det er noget galt {{forumTopicSubject}}

med Tasha:o(((
Hun har tilsyneladende ondt i nakken eller halsen,hun vil ikke tage ting op af gulvet,ikke engang den lækreste godbid:o(
Hun giver er hvin fra sig når hun prøver og er meget mere stille end hun plejer:o(
Hos dyrelægevakten saged de at noget kunne tyde på en smerte i nakkeregionen.
Det kan være muskulært eller måske en discus i halsen.
Hvis det ikke bedres, evt. halthed på et forben, så skal de kontaktes igen....
Men jeg går derover i morgen,hvis det ikke er helt væk!!!
Nogen der kender til problemet ???
Håber virkelig at nogen kan berolige mig bare lidt.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp..Det er noget galt
  • #1   2. nov 2004 Hej...

    Det lyder da træls....

    Det kan jo sagtens være hun har forvredet et eller andet i halsen og at det går over af sig selv eller skal masseres væk. Men jeg ville også tage til dyrlægen i morgen... Insister på at få det checket godt igennem... Kender for mange dyrlæger som er lidt for sløsede...

    Held og lykke med det...

    Martina


  • #2   2. nov 2004 Jeg syns det lyder som om, der sidder en nerve i klemme. Måske en hundemassør kan afhjælpe dit problem? Håber, hun får det bedre.
    Knus M


  • #3   2. nov 2004 Jeg bliver så harm over det svar du har fået fra dyrlægevagten!! Det er jo ingen diganose eller noget!

    jeg har for et stykke tid siden efterlyst gode dyrlæger og lavede et Link på min HP, med dem I derude anbefalede.

    Det kan være du kan bruge en af dem Aslaug - der er desværre ikke så mange på men måske en bor i nærheden af dig.

    http://www.123hjemmeside.dk/hotshoots

    Du skal ihvert tilfælde ikke lade dig spise af med sådan et svar - og du har garanteret også betalt for det!

    mvh Karin



  • #4   2. nov 2004 OBS: det er sidste side i baren.
    Og held og lykke med din dejlige hund.!


  • #5   2. nov 2004 Hey....

    Det lyder helt klart som om der er noget der er forstrukket eller i klemme, men det troede vi altså også om Alto, da han havde slugt en nål, så det gælder bare om at komme til dyrlægen hurtigst muligt og få hende røngtenfotograferet, da det altså også kan være et fremmedlegeme der sidder på tværs.


  • #6   2. nov 2004 Hej Tak for jeres svar.
    Hun kan tage godbider op af gulvet nu,men spreder fordenerne ( lige som en giraf ) for at nå ned,men hun har måske bare fundet en måde som gør mindre ondt at gøre det på? Hun virker ellers mere frisk nu,da vi var ude løb hun rundt og legede,men vandpytterne fik så godt som fred,så helt godt et det ikke....


  • #7   2. nov 2004 Skal lige siges at hun spiser og drikker normalt,bare det er i stativ højde..

  • #8   2. nov 2004 Takker,men vi bor på Færøerne og her er ikke mange dyrelæger at vælge imellem...

Kommentér på:
Hjælp..Det er noget galt

Annonce