{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slet ingen??
  • #1   19. feb 2008 De er helt fint. De er begge to selskabshunde, og vil som udgangspunkt gerne samarbejde med en ejer. Så det er ikke det værste valg

  • #3   19. feb 2008 okay takker..

  • #4   19. feb 2008 Meto.. okay så det vil sige at jeg godt kan forvente en skøn hvalpe/unghunde tid i forehold til de hunde jeg har haft.

  • #5   19. feb 2008 Jeg kan iøvrigt se i den gamle tråd, at der er en der anbefaler mops. Det vil jeg gerne tilslutte mig. Godt nok er den lille, men den har personlighed som en "stor" hund, så jeg tror også den vil tiltale dit temperament.

  • #7   19. feb 2008 Karina ja den ville også klart ligge blandt mine overvejelser.

    Mato. jeg har haft rottweailer(staves) både som barn og også selv. en lab blandet med en hønsehund,
    Altså hvis jeg skal have en poms, så køber jeg ved min tidligere chef, de er rigtige gode avler og kender alle deres hunde personligt, og ved at den ene har en tæve som ikke avler gode hvalpe, derfor bliver hun heller ikke avlet på. og der er parpir på alle, den ene har to hvalpe til salg her inde.

    men med hensyn til chi´er. der skal jeg nok have lidt hjælp, men har som sagt ikke rigtig bestemt mig endnu, og kæresten heller som sagt mest til chi og mig selv til poms...

    så stillet op mod hinanden. hvikel kvaliteter her de og omvendt.


  • #8   19. feb 2008 anja... nåhh hvor dejligt..

  • #9   19. feb 2008 kan se i alle vælger chihuahua´en.

    Dorte, jeg er meget godt til at modstå søde hunde øjne, bare se på eddis profil billed. plus har jo haft rott´er de er mestre i at fette sig ind ved folk. så tro mig bare fordi man er en lille bitte sød vuffer såhhh er der altså ingen kære mor her, når det er, kun når man er sød.


  • #10   19. feb 2008 Vil gerne have meget pels... har aldrig prøvet at have en med lang pels. og har jo som sagt arbejdet i hundesalon og kommer der stadig meget så det vil slet ikke blive noget problem..

    skal helst være sådan at man vågner op med hår i munden om morgen hehe *loool* jeg er skør ved det.


Kommentér på:
slet ingen??

Annonce