{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Sheila A
Sheila A
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Begyndt løbetid?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en tæve på knap 10 mdr. Og jeg er lidt i tvivl om hun er begyndt i løbetid... Min hanhund har de sidste ca. 14 dage været rimelig interesseret i hende så jeg er ikke i tvivl om at hun er på vej i løbetid og jeg har selvfølgelig tjekket hende bag i jævnligt/dagligt og har ikke kunne se nogen hævning. Men i dag da jeg tjekkede syntes jeg måske hun er lidt hævet, men jeg er ikke sikker -ja, ved godt det lyder lidt åndsvagt, men det er jeg altså ikke, hun har også en dels pels dér så det gør det jo ikke nemmere *ss*, anyway, ud over at jeg syntes hun måske er en lille bitte smule hævet, så har hun også en lille røde plet på spidsen af kønslæberne, nærmest som en lillebitte bums og da jeg trykkede lidt på "bumsen"/kønslæberne kom der en lille smule hvidligt-gennemsigtig udflåd ud i sådan en gele-agtig konsistens... Der har endnu ikke været noget blod... Jeg er ret meget i tvivl om hun er begyndt i løbetid eller hvad, selvom jeg har været omkring og haft hunde i mange år, så har det hovedesagligt været hanhunde og min anden tæve er stereliseret, så jeg håbede der måske var nogen kloge hovede herinde der kunne give et bud på om hun er gået i løbetid? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begyndt løbetid??
  • #2   23. feb 2008 Hun kan godt begynde at dufte godt et par uger før løbetiden. Det er ikke alle tæve der hæver i løbetiden, jeg har 2 den ene hæver voldsomt ca. 8-10 inde i løn, mens den anden slet ikke hæver.
    Blodet vil starte med få dråber også tage til, omkring ægløsning vil blodet blive mere gennemsigtet og blødningen vil aftage lidt, for så tage lidt til igen, når ægløsningen er overstået.
    Hos nogle ændre blodet helt farve og bliver mere udflådsagtigt.

Som du kan regne ud, så kan man ikke helt regne med det der står i bøgerne, da hundenes løbetider kan være meget forskellige.

• #3   23. feb 2008 Man kan ikke se på min hund når den er i løbetid....hun bløder overhovedet ikke og hæver kun en ganske lille smule. Du skal være meget på vagt for pludselig er det for sent når hanhunden hænger der....hellere adskille dem lidt for tidligt end for sent....

• #4   23. feb 2008 Det kan da ikke være synd hvis hunden slet ikke bløder?? Så må der da være noget galt?

Kommentér på:
Begyndt løbetid??

Annonce