{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Pia K
Pia K
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 135 Svar: 1.115

Faldt på cykel med hunden!!! {{forumTopicSubject}}

Her i Torsdags var jeg så uheldig alt falde på cykel!
Jeg var på vej hjem fra hvalpemotivation med Bente, og pludselig var der et hul i cykelstien, og dér lå jeg på astfalten med cyklen over mig. Jeg havde spændt Bente fast med linen rundt om cykel-kurven, og hun var ved at blive kvalt. Cyklen lå oven på os begge.. -jeg skreg om hjælp, mens jeg desperat prøvede at få Bente løs..
Hun var lige ved at blive kvalt med linen i hjulet som stramte om hendes hals..
Der var ingen som hjalp mig (trods de mange biler som bare kørte forbi)..-en hel invandre familie kom som tilskuer, men ingen gad hjælpe!

Bente har det godt nu, og hun LEVER!! jeg har fået et brud på albuen... hellerer dét, end der var sket noget med Bente!!!
-Jeg har i øjeblikket ingen computer, så det er ik så ofte jeg kan skrive.. Skulle bare ud med det..
*Pia*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Faldt på cykel med hunden!!!
  • #1   12. sep 2005 Puha sikke en skræmmende oplevelse :o( Stakkels jer :o(
    Godt det ikke skete noget alvorligt :o)
    De er utroligt at folk bare kan gå forbi sådan noget *Grrrr* De skulle skamme sig!!!

• #2   12. sep 2005 Puha, din stakkel smiley godt du ikke kom værre til skade og at Bente klarer den, så må du vist hellere holde snoren i hånden når du triller derud af fremover, det lyder ikke så sikkert at finde hende fast til cyklen.... egentlig ville jeg slet ikke turde cykle med en hund, jeg ville være bange for den løb ind i hjulet el. lignende, men det er nok et spørgsmål om tilvænning?!

Godt I begge har klaret den ihvertfald og god bedring med brudet på armen smiley Faldt selv på cykel i sommers og brækkede kraveben og hælknogle ;-/ så jeg ved hvon du har det hehe. Op med humøret og god bedring.
    Mvh. May-Britt

• #3   12. sep 2005 Bente sked af skræk.. Der må sku da være noget galt med "folk"...

• #4   12. sep 2005 Stakkels stakkels Bente, nu håber jeg ikke hun er blevet så bange at hunikke tør cykle mere.
    Det kan være du skulle købe enaf de der cykel kurve med låg, man kan få i dyrehandleren??

• #5   12. sep 2005 Ups, det er da selvfølgelig også stakkels dig, håber din arm har det godt:)

• #6   12. sep 2005 Rigtig god bedring..........

• #7   12. sep 2005 Stakkels lille hund... der er mange der kører med deres små hunde i cykelkurven, de skulle næsten vide hvor farligt det kan være.

Jeg har købt en dims til at spænde fast på cyklen hvor der går en stang ud og så en fjeder med en kort snor på. Den sætter man hunden fast i, så kan den ikke komme ind i hjulet og man skal ikke holde den i hånden.
    Så mangler jeg bare en cykel *GG*

• #8   12. sep 2005 Ved godt det ikke var det smarteste at spænde hende fast, men hun blev ved med at rejse sig op i cykelkurven mens jeg cyklede.. -derfor spændte jeg hende fast.. Man regner jo ikke med at vælte smiley

• #9   12. sep 2005 tror nu kke jeg vil cykle med hende mer.... ihvertfald ikke forløbig..

• #10   12. sep 2005 Lisa:
    Det ved jeg godt, det var heller ikke ment på hende som sådan, mere et godt råd til andre der cykler med hunden ved siden.

Kommentér på:
Faldt på cykel med hunden!!!

Annonce