502 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

weee weee

kan i huske at jeg spurgte om råd igår andgående eddis madvaner, og at han stadig havde en mælketand tilbage..

NU HA HAN SMIDT DEN weee sad og legede med ham igår aftes, og vupti så var den ude, dejligt..

og fik ham næsten til at spise op her til morgen, da min kæreste fandt ud af at eddi da gerne vil spise hvis man sider og bruger maden som godbidder og øver triks. så det gjorde vi da lige til morgen, så nu kan bettemande dreje rundt. og rulle til modsatte side nu.. hihi..

plus han blev total afslappet efter at han har smidt den tand, så selvom jeg ikke har kunnet se noget rødmen omkring den, har den helt klart været det stor gene for ham. det lille pus.

nå men vi skal til svømning med buffy her kl 10..
hvad skal i lave i dag.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  weee
Kommentér på:
weee

Annonce