{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Kupering og udstilling... {{forumTopicSubject}}

Noget der lige undrer mig...
Tjekker jævnligt de nye hunde her på HG ud - og det er da vist mere undtagelsen end reglen, at amstaff´erne (lige dem jeg har set flest af...) har kuperede ører!

Det er - så vidt jeg husker - IKKE lovligt i DK... Kan de så udstille de kuperede hunde?

Forstår ikke hvorfor folk køber deres hunde kuperede... Syntes det er synd! Der var måske en mening med det engang - men idag? Nej...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kupering og udstilling...
  • #1   25. feb 2008 Forstår skam heller ikk hvorfor amstaff skal have de grimme øre..

• #2   25. feb 2008 Amstaff'en må gerne udstilles med kuperede ører... Hvis den vel og mærke er fra et land hvor ørerkupering er lovligt...

Personligt synes jeg jo den er pænest med kuperede ører, og kan ik se det er dyreplageri hvis det er lavet under ordnede forhold...

• #6   25. feb 2008 ...i nogle lande ørekuperer man salukier ... det er jo ekstremt - men det er også hvis de skal bruges til jagt, hvilket er ulovligt i de fleste lande.
    Synes heller ikke at amstaff´erne - som jeg ellers synes rigtig godt om - ser blidere ud med kuperede ører.
    Nogle gange holder dommerne ørerne op på amstaffs for at se, om de ville være pæne med kuperede ører...

Kommentér på:
Kupering og udstilling...

Annonce