{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Jeg må lige prale lidt af min vapper {{forumTopicSubject}}

Emma er kun 9 uger gammel, men hun bare så kanon dygtig ;-)))

Da vi købte hende (i torsdags), havde hun ikke prøvet at have halsbånd på, og hun havde slet ikke prøvet at gå i snor.
Jeg er jo bange for, at hun skal komme til skade, eller løbe ud foran en bil, så vi havde købt et halsbånd og en snor til hende inden vi hentede hende.

en første dag var hun lidt forsagt, og fulgte kun med, af nød (tror jeg)
Anden dag fandt hun ud af, at hun kunne sno sig ud af halsbåndet, så det gjorde hun to gange på samme tur. Så lavede jeg lige et par huller mere i halsbåndet, så hun ikke kunne gøre det mere.

I går og i dag går hun bare så flot. Hun går lige ved siden af min venstre fod (og vi er ikke engang begyndt på træning endnu) og hun sætter sig ofte ved min fod, hvis jeg lige stopper op.

Weeee jeg er bare så stolt af hende.. Er det ikke bare flot af en lille hvalp??

Hun er ikke helt renlig endnu - og det havde jeg heller ikke forventet, men hun er begyndt at søge/lugte eller pive lidt når hun skal, og så skynder vi os jo ud og tisser *GGGG*

Hun er bare så dygtig min lille hund ;-))))

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at høre, hvornår man kan se på en hvalp, om den har stærke instinkter for hyrdning? Hun ser ud til at ville "hyrde" en gang imellem, men det kan også bare være mig der ser syner, fordi jeg er farvet af at hun er min ;-))

Ja jeg skulle bare lige prale af hende...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg må lige prale lidt af min vapper
Kommentér på:
Jeg må lige prale lidt af min vapper

Annonce