15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Udstilling Malmø - Har brug for viden {{forumTopicSubject}}
Vi skal til udstilling i Malmø 16.marts. Det er første gang at vi tager uden for Danmarks grænser for at udstille.
Nu har jeg så fået brev derfra med div. informationer. Der står bla. at der er dyrlæge-kontrol. Nu ved jeg godt at Sverige er ret strikse med mange ting. Og jeg har ingen problemer med en dyrlæge-kontrol - min hund er i orden.
Det jeg har brug for at vide er. Er der nogen der ved om de gennemgår alle hunde der kommer udenfor Sverige eller om de måske kun tager stikprøver. Det er for at finde ud af hvor tidligt vi skal hjemmefra, så der også er tid til det, da de allerede starter kl. 9 og vi er en af de første der skal ind.
Nogen der kan hjælpe ??????
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Får ny hvalp fra udlandet d. 11.03 og skal så til dyrlægen og lige have den tjekket. Tager samtidig den anden med så den kan få sin ormekur, som de jo også forlanger i Sverige senest 10 dage før indrejse.
Men jeg kan da godt tænke mig til, at vi skal MEGET tidligt op den dag og være der i gooooood tid, hvis de nu er 10 lange og 10 brede om at tjekke hund og papirer.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Den skal for øvrigt ikke med til Sverige, den bliver hjemme sammen med farmand.
Udstilling Malmø - Har brug for viden