{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pitbull
  • #1   6. nov 2004 amstaffer KAN også være aggresive, de ha også været anvendt til hunde tyrekampe som de fleste andre moloss racer - meeeeeeen amstaffen er en forstørret kopi af staff. bull terrier og som snydt ud af næsen på sim storebror pit'en (udseende). Pitten er vel også 10-15 kilo tungere.

  • #2   6. nov 2004 Tak til jer - og Marie for dit lange indlæg.
    Men umiidelbart er der i tv ikke stor forskel i udseende på dem jeg havde set herinde.

    Man kan vel mere eller mindre "træne" alle hunde til kamp.
    I Holland har der været gang i bestyrelsen for Weimaraner for at undgå "Brianer" kunne komme til at købe Weimaraner, hvilket lykkedes for dem. Heldigvis.
    Weimaraneren er jo også brugt til politihunde, jagt på krybskytter, redningshunde, bombehunde, agillity og selvfølgelig jagt og familiehunde. Så den har en masse anlæg og hvis man målrettet avlede aggresive hunde - jamen så får man det -næste uanset rase. Der er selvfølgelig undtagelser!
    Jeg tror såmænd at bidskader er lige store fra den ene muskel race til den anden contra schæfer og en masse andre racer. Vores postbud siger at det er de små hunde der er værst, så........ man skal se på antallet af hver enkelte race før man kan sige at netop den race er
    væst.

    Men tak til jer.
    mvh Karin.


  • #3   6. nov 2004 Det jeg så i tv var netop om politiet der "ryddede" op i beboelses kvarterer - det var åbenbart forbudt at have dem der.
    Samtidig viste de også efter razzia de stakkels hunde med forfærdelige bidskader, nogle måtte de aflive på stedet og resten blev det på et dyrehospital.
    Disse hunde kunne ikke omplaceres da de havde haft den opvækst som kamphunde.
    Jeg syntes ejerne skulle have haft en sprøjte med i farten!


Kommentér på:
Pitbull

Annonce