{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Så er buffy indlagt... {{forumTopicSubject}}

ja vi er lige kommet hjem, måtte lige fælde en tåre på vej hjem i bilen.
Eddi har ikke rigtig bemærket at hun ikke er her, det er vis os godt nok... ville ikke kunne holde til at se ham begynde at lede efter hende. Nu skal det bare blive fredag så jeg kan få hende hjem igen. og så kommer den seje genoptræning.. arrr først lige ti dages ro..
Men dyrelægen siger at om tre måneder skulle jeg gerne have en hel hund igen. kan ikke vente,, glæder mig sådan til at se hende lunte der ud af helt ubesværet og uden halten.. bare det at se hende rejse sig uden besvær,, det bliver rigtig godt.. se nu.. nu græder jeg igen.. åhaa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er buffy indlagt...
  • #1   5. mar 2008 Betina - krammer herfra - og ja se det positive - så er det til at holde ud at tænke på :0)

    Krydser fingre for din smukke Tøs :0))


  • #2   5. mar 2008 Betina

    Krydser fingre for Buffy er helt på toppen igen om 3 måneder.

    Fie har også haft en lang genoptræning og de første måneder måtte hun kun luftes i snor og ikke for lange ture.

    Det gik over al forventning og er sikker på du nok skal få Buffy kørt træt via hjerneopgaver smiley


  • #3   5. mar 2008 Hvad er der galt med hende?

  • #4   5. mar 2008 Rene hehe ja nu har hun jo øvet sig en del i det genoptræning.. så ja det skal nok gå.. hvad er tre måneder af hendes liv i forhold til det liv der venter hende...

    Charlotte H. ja ellers gå man sku under..

    takker mange gange på buffys vejne..


  • #5   5. mar 2008 Hun begyndt5e at halte sådan on and off for 3 - 4 månder siden. vi gik ude fra at det var fordi hun var i meget dårlig form da vi fik hende, så vi ville lige se tiden an, dengang var det kun når hun havde løbet vildt eller ligne at hun haltede. men det blev være i løbet af den måned.. vi tog til dyrelægen og fik taget et røgent som ikke viste noget, så dyrelægen mente at det nok var vokseværk. hun fik smærte stilende med hjem. og vi skulle så igang med et trænings program.. det gik fint i en måneds tid til halvanden. så begyndte hun at halte rigtig kraftigt. afsted igen. og nu kunne dyrelægen tydelig se hvad der var galt...

    Korsbåndet er delvist revet over og hun mener også der er noget med minisken. men det kan hun så først se når hun åbner op... så ja og her er vi så nu


  • #6   5. mar 2008 nåååe stakkels pus

  • #7   5. mar 2008 Jeg krydser fingre for at dine dage går stærkt til du får Buffy hjem igen:-)

    Og jeg er sikker på, at det hele nok skal gå rigtig godt:-)



  • #8   5. mar 2008 tak Jeanette..

    der er bare så tomt.. eddi ligger og sover her ved siden af mig.. min kæreste bager hundekiks.. men det føles lidt som om hun aldrig har været her, underlig følse, men ja hun kommer jo snart hjem,
    vi har også aftalt at vi rigtig skal forkæle eddi nu når buffy ikke er her.. hun har jo fået en del opmærksomhed i mens dette har stået på.. kan ikke undgås. med alle de hensyn man skal tage, men den bette har taget det pænt.. så nu fortjener han da lige at få bekræftet at han er da mindst lige så dejlig som buffy.. Og at han stadig er min lille dengse....


  • #9   5. mar 2008 hmm forresten han havde sku pisset på vores sofabord da vi kom hjem.. en pæn lille sø ved siden af min potte plante.. hmmm de kugler ryger altså snart.. lille bord tisser

  • #10   5. mar 2008 kæmpe pote herfra... hvornår hører i nyt fra dyrlægen?

  • #11   5. mar 2008 regner med at hun ringer når hun er færdig med hende... håber jeg da.. jo hun sagde at hun ville ringe lige inden vi kig ud af døren..

Kommentér på:
Så er buffy indlagt...

Annonce