Øvv ! {{forumTopicSubject}}
Øv, hvor surt.
Idag gik jeg en tur i skoven, mig og Perle løb og legede og hyggede os rigtig meget ! ;D
Vi begyndte at vende snuden hjem da en helt ustyrlig hund kom hen til os.
Ejeren forsøgte at kalde hunden til sig, men uden det store held, og hunden tværede sin mudrede krop op af mine nye bukser og Perle.
Den var helt vild og nappede Perle lidt i halen, men da det var en stor ung labrador og Perle jo er lidt gammel så ville hun ikke lege.
Men den store klods blev ved med at tumle op og ned af mig og Perle.
Og ejeren havde bare IKKE styr den på den hund!
SÅ HER EN OPFORDRING TIL ALLE:
NÅR I GÅR TUR I SKOVEN OG I SLIPPER HUNDEN LØS SÅ SKAL DU VÆRE 100% SIKKER PÅ AT DU KAN STYRE DIN HUND.
FOR ANDRE MENNESKER HAR RET TIL AT GÅ I SAMME SKOV SOM DIG UDEN AT BLIVE OVERFALDET!
ØV, sir jeg bare!
Rigtig ireterende at folk ikke kan holde styr på deres hunde :O(
Fra Emilie&Perle
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Der skal jo være plads til alle, også de hunde, der ikke kan enes med andre hunde. De skal have lov til at gå der, uden at andre hunde kommer spurtende hen til dem.
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 79
Det er rigtigt..
Og det er jo bare rigtig øv når der så er en ejer med en udstyrlig hund !
okt 2004
Og så er det jo min skyld, fordi det er min hund, der bliver sur, ikke dem, der ikke kan kalde deres hund til sig, for de mener jo, at når det er en hundeskov, så skal man kun komme der, hvis ens hund kan med alle...
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Jeg tør ikke lade min hvalp løbe løs, før jeg er mere sikker i indkald. Jeg er bange for, at han måske løber hen til en hund, som ikke kan lide ham og måske bidder ham, for så bliver han jo bange for andre hunde.
Jeg spørger altid om hunden er venlig, før jeg lader ham hilse og evt. lege, men måske er det bare mig der er for overbeskyttende ???
okt 2004
Hundeejerens ansvar efter hundeloven gælder selvfølgelig også på strandene og i hundeskovene. Det er derfor et krav, at du altid har fuld kontrol over din hund. Hvis du er i tvivl om din hunds lydighed, skal du føre den i snor.
Øvv !