785 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

mærkelige hunde"tricks" mærkelige hunde"tricks"

Syntes lige jeg vil starte en lille tråd om hvad vores dejlige vovser har af særheder.

Hvad er din vovses mest mærkelige selvlærte trick?

Chunta laver tricket, hug fars plads i sengen når han er taget på arbejde og møv rundt og vil kæles til mor står op. Far hader tricket for han får hår i munden hver gang han hopper i seng, mor elsker at blive vækket af en kælesyg hund og kan ikke nænne at smide ham ned shhhh

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mærkelige hunde"tricks"
  • #1   11. mar 2008 Ja min hund kan også det tricks, hun stjæler bare alt pladsen i sengen hvis hun kan komme til det.

Og kærestens hund har lært sig selv at hvis han får skæld ud så gemmer han sig bag mig, det er kæresten ikke så tilfreds med.

• #3   11. mar 2008 HEhe Charlotte den er virkelig god hi hi
    Heldigvis er lingo da til at flytte på, det er lidt værre når man forsøger at flytte på 45 kg hund som prøver at gøre sig tung

Mia det er da super at han gemmer sig, utroligt som de vovser kan tilpasse sig

• #4   11. mar 2008 Aiya kan klatre på stiger.. I kan se en video af det under min profil også..

• #5   11. mar 2008 Ved ikke om det er mærkeligt, men selvlært, det er det :o)
    Daisy puffer til bolde med snuden når vi leger eller hvis hun bare vil lege. Så lægger hun bolden ned foran sig og puffer til dem med snuden så den triller over til os :o)

• #6   11. mar 2008 Freddy og Baloo kan rigtig mange tricks, men et selvlært, det er Freddy mester for...... han bukker, forben nede halen i vejret..... det tilbyder han når jeg kigger på ham *GG* han ser så sød ud...

• #7   11. mar 2008 åhaa der er mange..

Buffy. Smiler når hun er glad ( viser ikk rigtig tænder men trækker helle over læben op i et smil) det ser mega kært ud.. især når vi kommer hjem så gør hun det sammentidig med at hun spænder kroppen så meget at hun må springe helt sidelæns hehe..
    Så har hun en vane at side i stole, på samme måde som mennesker, ja lodrat op med begge bag ben lige ud i luften..
    hun snorker.. ikk altid lige fedt.. der er mange flere..

Eddi.. ja han stjæler os fra far, han stjæler stole, når far rejser sig, ja så ligger eddi der inden for 2 sek..
    han giver krammere..
    han vækker gerne en ved at skulle renggøre næse,mund,øjne,øre..
    han er mester tyv i at stjæle mors brugte undergejler.. Og der er mange flere..

• #8   11. mar 2008 Lars og Heidi - Nej det er ikke særlig sjovt at han har lært sig selv det. For når han så gemmer sig bag mig, er det mig der får skideballen i stedet for. :o)

• #9   11. mar 2008 Mia M hvorfor dog det.. altså at hunden er så klog det forstår man jo ikk.. den får jo lige præcis det den ønsker.. Far skælder ud, gemmer mig bag nye mor, far skælder nu nye mor ud for det, ja sådan så lusker jeg afsted igen.. haha klog hund

• #10   11. mar 2008 nico har et tricks som går ud over shelby hehe, han vil altid ha det tyggeben hun har selvom der ligger 5 andre.. så han er snu.. han løber ud til døren og gør som en sindsyg, når shelby så kommer ud for at se hvad det er så styrter nico tilbage for at snuppe benet..

og der var jo ingen ting at gø ad, bare en lille aflednings tekning

• #11   11. mar 2008 Betina G - Hehe ja utrolig klog hund. Det er bare ikke sjovt at han står der og gemmer sig og så kan jeg pænt tage skideballen for ham.

Lige som hvis han vil op i sengen så gør han det i min side, for jeg skælder ikke lige så meget ud som far.

• #12   11. mar 2008 nej de lure den hurtigt de kære små..

• #13   11. mar 2008 Hundene er klogere end man vil være ved. de ved lige hvordan man skal styre de dumme mennesker ved at ramme os på vores følelser

• #14   11. mar 2008 Lars og Heidi A

HØRT HØRT

• #15   11. mar 2008 Når gemalen ligge på madrassen på gulvet vil begge hunde(GD,erne) ligge v. siden af ham, men Bufas har funder udaf hvordan man får pladsen.
    Han hopper på fuld skrald ind i Groggy lander på hovedet og slår en kolbøtte og VUPTI er Groggy (selvfølig) løbet for længst og man har pladsen..

Kommentér på:
mærkelige hunde"tricks"

Annonce