{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Hvordan tackler man-bid fra sin hvalp {{forumTopicSubject}}

Min nye hund Conan på 12 uger har nu bidt mig og snerret grumt af mig 2 gange i forbindelse med jeg har givet ham kødben.Det er foregået på den måde at jeg har givet ham samt de andre hunde okseben i haven og jeg ville ae ham mens han spiste benet.Han reagere meget voldsomt med bid og dyb brummen,snerren.Jeg vil gerne have at alle mine hunde kan blive rørt mens de spiser og har mad-ben-whatever.Også fordi jeg har børn i alle str.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan tackler man-bid fra sin hvalp
  • #1   12. mar 2008 Jeg får nok nogen over nakke nu pga. min "gammeldags opfattelse, men det ville jeg Aldrig finde mig i, slet ikke med en hund af dem race som bliver så stor, du må sætte den på plads NU før det bliver for sent, hvordan det så skal gøres vil jeg lade kyndige folk fortælle dig, men noget SKAL der gøres.

• #2   12. mar 2008 Stavefejl og tastefejl er som vanligt gratis..Smiler..

• #3   12. mar 2008 Det lyder til mig som et tillids problem.. han er bange for at du tager det.. Måske.. Har du prøvet a fodre ham UDEN de andre hunde med benet?

Kan være han føler sig truet af dig.. pga de andre hundes nærvær.. det ved jeg fra bamse / mickeys forhold.. at bamse knurrede af alt og alle hvis han fik noget når mickey var i nærhende..

Jeg er ikke proff.. eller noget.. emn tror det hænger sådan sammen.

• #4   12. mar 2008 tillid,tillid,tillid er de gyldne ord her.
    tag kødbenet og sæt dig på gulvet, lad så hunden tygge i den anden ende mens du holder det, gør det mange gange, og snak blidt til den imens.
    skal du tage benet fra den bytter du ALTID med en godbid. gå langsomt frem med træningen, husk at din hvalp har måtte kæmpe for sin mad sammen med sine kuldsøskende, så derfor sidder frygten der i nu. så ro på, og tillid

• #5   12. mar 2008 Øhh Simon det er da griseben der kan splintre ikke okseben, for lige at tale om noget der ikke har med problemet at gøre.

• #6   12. mar 2008 Jeg ville lave øvelsen, hvor i spiser benet sammen, altså hvor til at starte med lader du somom du spiser benet, men gerne vil dele med ham. Så holder du ved benet, mens han spiser. Det skulle gerne virke.

• #7   12. mar 2008 Svejgaard ¤
    jeg har ikke taget benet,jeg vile bare ae ham.Men det lyder logisk at det er pga han har måtte kæmpe om maden med sine kuldsøskende.Har dog aldrig oplevet en hund reagere sådan før,kun mod andre hunde.

• #8   12. mar 2008 hunde skal ha respekt.... men den skal også vide at det ikke er den der bestemmmer så når den har lært det kan den få lov til at spise i fred hvis dem knurer/bider af dig så må du blive ved med at øve... min den ene hund gjorde det samme da han var en lille skid jeg holdte fast i den ene ende af kødbenet og skælte ham ud når han knurede og to benet fra ham så når han var faldet ned igen fik han lov stadig mens jeg holdt fast blev ved og ved først da han var færdig med at knurer fik han benet han har ikke gjort det siden

• #9   12. mar 2008 men de gode råd er taget til mig :o)

• #10   12. mar 2008 Ja hunden skal da nok blive tryg ved dig hvis du bider den i øret, for mig er det bare fuldstændig klart den forkerte måde at vinde ens hund tillid og respekt,
    Gær som nogle af de andre siger og øv hvor idu bare sætter dig hen til ham så han vænner sig til at det er iorden at du sidder der mens hans spiser, så kan man så gå videre og rører hans poter eller ae ham på hovedet. Langsom tilvænning, for det er kun naturligt at den vil forsvarer sit mad især når der er andre hunde i nærheden, så hvis du vil kunne tage ting fra ham må du lærer ham det er iorden for det er det altså ikke automatisk.

Kommentér på:
Hvordan tackler man-bid fra sin hvalp

Annonce