{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Er hun ved at være gammel? {{forumTopicSubject}}

Bella fylder til juli 9 år og jeg synes hun er ved at blive lidt gammel i dét. Jeg ved ikke om det bare er noget jeg bilder mig ind, eller om hun rent faktisk er ved at være lidt oppe i årene? ... Hun gider ikke rigtigt at gå længere ture længere - hun står bare fast indtil vi går tilbage igen. Hun vil bare ned, tisse og gø lidt og så op igen. Hun står sent op og leger ikke særlig meget med sin pølsepude længere. Og så er hun da også ved at få lidt grå hår om snuden ;o)

Lider hun bare af dovenskab eller..?
Og hvilke tegn kommer der typisk når de er ved at være gamle? Ja, altså - udover de hvide hår ;o))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hun ved at være gammel?
  • #1   13. mar 2008 9 år, så er hun jo ved at være en ældre dame... Hun kan sagtens have flere gode år endnu, men ikke desto mindre er hun jo ved at være senior:o)

  • #2   13. mar 2008 Ja, jeg håber også på at kunne have hende i nogle år endnu, men man ved jo aldrig om der lige pludselig dukker noget op.

    Men hun har faktisk ændret sig meget indenfor ret kort tid, så det har været lidt underligt lige pludselig at hun ikke ville ud at gå længere ture længere osv. :o)


  • #3   14. mar 2008 Hejsa - ja jeg ville også synes at Bella har flere gode år i sig, men jeg kommer til at tænke på en ting. Når en hund bliver ældre, så har den oftest brug for en anden slags foder end når der er yngre. Måske noget specielt seniorfoder, som er tilsæt nogle ekstra vitaminer og mineraler. Måske du lige skulle tage en lille snak med dr.dyr om det. Du kan jo bare ringe, så koster det næppe noget (kan se at du ikke er oppe i direktørlønningsalderen endnu ggg)

  • #4   14. mar 2008 Kirsten - *Gg* Neeej, der er lige nogle år endnu. Men det er min mor der står for det økonomiske og jeg har også tænkt mig at nævne det for hende i dag. Jeg tænker bare at det er lidt underligt at dr. dyr ikke har sagt noget - de får da forhåbentlig informationer om hunden ind den skal ind. Men pyt, så må man jo bare tænke selv ;o))

Kommentér på:
Er hun ved at være gammel?

Annonce