{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

hvalpe foder {{forumTopicSubject}}

- hej - som sagt skal jeg hente min Feike Torsdag i næste uge ... 1 UGE til han kommer hjem smiley

Og jeg glæder mig rigtig meget - og har så småt købt ind til hans hjemkomst - og det har jeg rigtig hygget mig med !!! - kom jo så også lige i tanke om at han skal jo også ha noget mad smiley

Det er så her mine spørgsmål kommer...

*1* - Skal man købe det samme foder som "opdrætteren" eller kan man godt bare give hvalpen noget andet - eller skal man ligeså stille skifte ved blandingen af maden?

*2* - Kender i noget godt hvalpe foder - der ikke nødvændigvis koster sokken ud af skoen???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpe foder
  • #1   22. sep 2005 ok ... takker kisser

  • #2   22. sep 2005 Jeg plejer at sende et par kg foder med hvalpen, når de rejser herfra. Det er så op til folk hvilket foder de vil benytte, de har så det foder herfra til at blande op med det nye

  • #3   22. sep 2005 Regal pet food er rigtig godt - lækkert hvalpe foder - man kan købe 7.5 kg for 275 kr så det er ikke så dyrt!

    Men ja fodrer med det samme i et lille stykke tid og så skift langsomt over til det andet så man ikke slår deres små maver i stykker!

    Vi brugte selv Hills og Olivers men jeg må indrømme at Nelly ikke synes særlig godt om nogle af delene´- nu får hun kun BARF og ikke mere tørfoder da hun har allergi...

    Held og lykke med det!


  • #4   22. sep 2005 Hejsa jeg bruger pedigree hvalpe foder til min lille nyr hvalp.. og det er faktis meget godt.. meen måske koster det to sokker ud af skoen? smiley

  • #5   22. sep 2005 hehe tina ... ja - jeg svømmer jo ikke i penge ... og min onkel dyrlæge siger der er meget billigt foder der er stortset lige så godt som meget af det dyre ....
    Mebn vil alligevil give ham noget godt smiley


  • #6   22. sep 2005 Jeg fik selv regal med fra opdrætteren og vi har været rigtig glade for det.. Man kan ikke stole på at købe det dyre, for det er altså ikke altid at det er godt. Jeg er ikke helt inde i hvordan sammensætningen skal være i hundefoder, men det er min opdrætter. Hun har siddet og regnet og undersøgt alt hvad der er på markedet og fandt ud af at regal passer bedst til det hun gerne vil have.. Jeg har jo Aussie og fodrede kun med hvalpefoder til han var fire måneder og skiftede derefter til noget til aktive hunde, som også var fra regal..

  • #7   22. sep 2005 ja, du skal lige så stille blande det foder hvalpen plejer at få, med det du gerne vil give i fremtiden...

    Dette foder er rigtig godt, og kan jeg varmt anbefale: www.formatdanmark.dk/txt_products_prices.asp

    PS: Du får foderet lige til døren, ganske gratis, hvis man bestiller 2 poser ad gangen.
    Malou




  • #8   22. sep 2005 Nej jeg tror skam heller ikke jeg kun kommer til at bruge pedigree altid til hende for det er meget dyrt.. Hvad er det for en hund du skal have?

  • #9   22. sep 2005 kunne måske misforstået.. det er leveringen der er ganske gratis !!!! ikke foderet ;0)

  • #10   22. sep 2005 Feike - han er herinde allerede smiley skal hente ham om en uge ...



  • #11   22. sep 2005 *Candie & Malou * --- hehe - jeg forståd det godt ... Det ville ellers være lækkert smiley

  • #12   22. sep 2005 he he... ja det var næsten for godt til at være sandt ;0)
    Format er forresten et Dansk produceret foder, det er rig på omega-3 og -6 fedtsyrer, tilsat spormineraler og helt fri for konserveringsmidler, farvestoffer og smagsforstærkere!
    Malou


  • #13   22. sep 2005 Sonne. Jeg bruger også regal til begge mine, det er faktisk det eneste Gizmo kan tåle i sin mave og så elsker de det... smider dig lige et link til deres hjemmeside.

    (link fjernet)



  • #14   22. sep 2005 Bruger den billige fra Fakta Qvik 5kg for 45 kr, det er satme billigt. Fik den testet hos dyrelægen og den er godkendt. Der er de rigtige vitaminer i rigtige doser osv. Vi skiftede fra Hills til den fra Fakta Qvik og Kaya har fået rigtig fin og blød pels efter vi skiftede fra den dyre til den billige. Da vi skiftede blandede vi maden op med den gamle tørfoder i ca 14 dage, derefter fik hun kun den billige og fik ikke dårlig mave. De billige mærker kan være ligeså gode som de dyre, men få dem tjekket hos en dyrelæge, så i er sikre på at der er de rette ting i foderet og at det er kvalitet. Kvalitet behøver ikke koste en formue... Og vi er super glade for at give 45 kr for 5 kg. Billigere fås det vist ikke =)

  • #15   23. sep 2005 Hej
    Jeg kan også anbefale regal, det er så lækkert et foder og min hund og kat trives virkelig på det...


  • #16   23. sep 2005 Til Jørgen..NEJ foder og pris følges ikke altid ad. Faktisk er der nogle dyrlæger der anbefaler at skifte fra dyrt til billigt hvis hunden får foderallergi. Kender flere hvor det har hjulpet på allergien at bruge noget af det helt billige et stykke tid, hvis ikke man har mod på barf. Men jeg vil gerne være sikker på at foderet passer til min hund og så er det ligegyldigt for mig om det er dyrt eller billigt. Grunden til at jeg giver regal er at jeg ved at min opdrætter har undersøgt det meste på markedet og at det derfor er regal der passer bedst til Izak. Man skal nemlig passe på at lade sig forblænde af prisen. Ka ikke huske hvilket et af de dyre mærker hvor kvaliteten rent faktisk er helt i bund..

Kommentér på:
hvalpe foder

Annonce