Underlig hundeejer.... {{forumTopicSubject}}
Da mig og Perle var ude og gå en tur ved 20 tiden, kommer til et sted hvor der fortov og vej, og jeg kan se længere fremme, at der kommer en dame med hendes hunde, minder meget om en kaleks bjørnehund, hun står helt stiv og siger lige så høj uha nej uha, og hendes hunds står med stiv forben og små knurrer. Jeg vælger at går helt over i den anden side, og får kontakten med Perle, men da vi næsten har passeret dem, springer den frem imod os, hvilket gør at Perle begynder at knurrer, jeg trækker bare Perle med mig, men hun står stadigvæk stille, hvor jeg siger til hende at hun skal trække hendes hund med sig, istedet for at stå stille, hendes svar mig ikke men siger til hendes hund, den grimme hund var ved at angribe os.......først blev jeg sgu lidt gal...hun skal ikke kalde min hund grim, for han er en flotter fyr..., men så kom jeg til at små grine, øøøøh fordi det jo ikke lige var Perle som gjorde noget.
Men kom til at tænke på, at hun slet ikke havde nogen former for styr på den hund, og hvis hun kan blive bange fordi hun møde en anden med hunden, at hun total fryser og står og siger uha uha nej, så overfører hun da angst og agtpågivenhed over i hendes hund, når skulle bare lige ud med det...
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
jan 2008
Følger: 125 Følgere: 114 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.189
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.797
Men hun har sikkert fået det bedre ved at tro at det var din hund der ik opførte sig som den skulle. Nogle mennesker er bare for mærkelige:o)
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.259
Det skal siges , at jeg selv har haft schæfere i mang år og både trænet selv , og trænet andre , men en så skør hund har jeg aldrig set før.
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 117 Svar: 1.384
Ingen hundeforstand. Eller manglende opdragelse (af ejeren-hæhæhæ)
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 72 Svar: 634
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.978
Fordi jo jo - Angel skriger som fik hun bank når en anden hund passere...! Pisse irreterende...
Men summa sumarum - så stopper jeg også op og står stille....! :O)
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Mødte en forleden dag med en kleine munsterlænder. Den var helt pjattet og ville tydelivis gerne snakke. jeg spurgte om det var en han og det var det..... min er en tæve så må de lige hilse på hinanden `?
Nej det måtte de ikke for så blev hendes hund så vild, så det kunne slet ikke gå.....øhhh nå svarede jeg.......den sad bare og peb ved siden af hende og halen piskede afsted.....den ville bare så gerne.
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 72 Svar: 634
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 117 Svar: 1.384
Kan kun gentage "KO"
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.978
Ej, men jeg kan sommetider også godt have en totalt hysterisk Angel stående helt stiv bag mig mens hun skriger som en stukken gris....! Men jeg holder så bare snoren så kort som muligt så hun ikke kan komme frem og genere de forbigående mere end med lyden :O)
Nåh ja og så er jeg ikke nervøs og siger ikke uha uha nej når der kommer nogen forbi.... Jeg siger så meget andet - men absolut ikke dét... *GG*
aug 2006
Tror bare man skal passe på med at "dømme" andre. Måske stod hun stille fordi det er det der fungerer bedst for hende.
Det er ik ondt ment, bare som et simpelt spørgsmål, og selvfølgelig er du ik interesseret i at din hund bliver overfaldet.
Personligt ville jeg slet ik turde at gå forbi.
aug 2006
aug 2006
For det mener jeg bestemt ik at de skal.
Underlig hundeejer....