{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Lidt træt af hvalp - tror jeg ! {{forumTopicSubject}}

Vi har for en uge siden fået en lille ny hvalp på 12 uger. Det er en rigtig frækkert, stor selvtillid og gå-på-mod.
Vi har en i forvejen på 15 mdr. som er en rigtig sød, rar og venlig hund.
I starten leged de rigtig meget, den "gamle" overgav sig meget, lå mest på ryggen med den lille ovenpå og de tumlede rundt. Men her de sidste dage synes jeg, at det er som om den "gamle" er blevet lidt træt af den lille. Men han er umiddelbart for flink til rigtig at sætte den på plads. Der kom dog lidt her i dag til middag. Men om aftenen holder den "gamle" sig mest for sig selv og ligger ude i køkkenet. Vi prøver at give dem begge opmærksomhed både sammen og hver for sig. Den ene af os går tur med den lille og den anden med den "gamle", så det ikke bare er den lille der får opmærksomhed fordi den nu er så sød, fræk og lille.

Har ikke haft 2 hunde før hvor den ene var hvalp, men det er vel meget naturligt, at den "gamle" måske godt kan blive en anelse træt af hvalpen i en periode- ikk ???? De finder vel ud af det igen sammen !!!!! ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt træt af hvalp - tror jeg !
  • #1   19. mar 2008 Ja jeg tror det er helt naturligt.. den skal jo lige vænne sig ti den lille nye..

  • #2   19. mar 2008 Vi har også en hvalp samt en voksen han på 4 år og vi skiller dem bevidst af en gang i mellem. Blandt andet for at den store kan få fred for madam legesyg *s*.
    Vi gør det også fordi Kent har haft Blade med på arbejde og Shanti skulle vænne sig til at være her uden ham at klæbe sig til. Så nogle dage hvor Kent sover efter natarbejdet lukker jeg Blade inde i soveværelset sammen med ham nogle timer. Det går ret godt og Shanti har fundet ude af at hun ikke behøver at rende i numsen på Blade hele dagen.




Kommentér på:
Lidt træt af hvalp - tror jeg !

Annonce