Hjemmelavet trimmebord Hjemmelavet trimmebord
Ved ikke om det er rigtig del af forum jeg skriver i?
må man prale lidt med at have sparet penge? Jeg blev træt af at have Sille stående på spisebordet, fordi jeg fik ondt ryggen. Men synes alligevel at trimmeborde er liiidt for dyre!
Så jeg købte et arbejdsbord i Harald Nyborg til 100 kr., et par mdf-plader til 46 kr. og brugte en stum gammelt tæppe, og vupti, nu har jeg et trimmebord der kan indstilles i højden og klappes sammen efter brug. Ok, det var manden der samlede, men jeg er lidt stolt at min idé
dec 2005
Følger: 46 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 130 Svar: 845
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 115 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.830
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 24
Størrelsen kan man næsten selv bestemme, det afhænger af den plade man lægger ovenpå, vores er 60*80.
Vi købte to små mdf-plader og samlede ovenpå en lang klods. Klodsen sættes i spænd i arbejdsbordet, som består af to mindre plader (dvs. man kan tage den af og bruge det som arbejdsbord, hvilket min mand er glad for...).
Ovenpå mdf-pladen lagde vi noget gammelt tæppe med gummiet opad og sømmede fast i kanten. Derefter gav vi det tape hele vejen rundt.
Ialt har det kostet lidt over 200 kr.:
Bord 100 (på tilbud, normalpris 200)
Plader 46 (+ lidt til beslag)
Tæppe var fra Ikea, kostede ca. 35
Arbejdsbordet kan bære max. 100 kg, og pladerne vejer også lidt. Men jo, det burde kunne laves til større hunde. Ellers kan man sikkert få et kraftigere bord, men så er prisen nok også højere.
God arbejdslyst, skriv efter flere detaljer hvis I får brug for det
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 1.444
Jeg ved dit indlæg her er ved at være gammelt......Men ville alligevel høre om ikke du har mulighed for, at lægge et billede ind af dit trimmebord?
Mvh Karin.
sep 2015
Følger: 1 Svar: 2
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Annoncer: 2 Emner: 287 Svar: 8.246
P.S. velkommen til, håber du bliver glad for at være her.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 24
PS bordet er meget tungt, så er andre advaret
sep 2015
Følger: 1 Svar: 2
Hjemmelavet trimmebord