8.851 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hjemmelavet trimmebord Hjemmelavet trimmebord

Ved ikke om det er rigtig del af forum jeg skriver i?

må man prale lidt med at have sparet penge? Jeg blev træt af at have Sille stående på spisebordet, fordi jeg fik ondt ryggen. Men synes alligevel at trimmeborde er liiidt for dyre!

Så jeg købte et arbejdsbord i Harald Nyborg til 100 kr., et par mdf-plader til 46 kr. og brugte en stum gammelt tæppe, og vupti, nu har jeg et trimmebord der kan indstilles i højden og klappes sammen efter brug. Ok, det var manden der samlede, men jeg er lidt stolt at min idé smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet trimmebord
  • #1   19. mar 2008 super ide...

• #2   20. mar 2008 Super Smart - og jeg er da også helt vild efter at se billeder - har to hunde og kunne sørme godt bruge noget "oppe i højden".

• #3   20. mar 2008 Tak for rosen smiley Så har jeg lagt nogle billeder ind under Sille.

Størrelsen kan man næsten selv bestemme, det afhænger af den plade man lægger ovenpå, vores er 60*80.

Vi købte to små mdf-plader og samlede ovenpå en lang klods. Klodsen sættes i spænd i arbejdsbordet, som består af to mindre plader (dvs. man kan tage den af og bruge det som arbejdsbord, hvilket min mand er glad for...).

Ovenpå mdf-pladen lagde vi noget gammelt tæppe med gummiet opad og sømmede fast i kanten. Derefter gav vi det tape hele vejen rundt.

Ialt har det kostet lidt over 200 kr.:
    Bord 100 (på tilbud, normalpris 200)
    Plader 46 (+ lidt til beslag)
    Tæppe var fra Ikea, kostede ca. 35

Arbejdsbordet kan bære max. 100 kg, og pladerne vejer også lidt. Men jo, det burde kunne laves til større hunde. Ellers kan man sikkert få et kraftigere bord, men så er prisen nok også højere.

God arbejdslyst, skriv efter flere detaljer hvis I får brug for det smiley

• #4   22. jan 2011 Hej Silles madmor.
    Jeg ved dit indlæg her er ved at være gammelt......Men ville alligevel høre om ikke du har mulighed for, at lægge et billede ind af dit trimmebord?
    Mvh Karin.

• Elsebeth S
    Elsebeth S Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #5   27. sep 2015 Jeg er ny her. Men kan ikke se nogen billeder af det hjemmelavet bord ?? Måske mail nogen billeder. else129@hotmail.com På forhånd tak

• #6   27. sep 2015 Elsebeth, der lægger billeder inde i hendes fotoalbum. Gå ind på hendes profil, tryk på fotoalbum og der er de så smiley

P.S. velkommen til, håber du bliver glad for at være her.

• #7   29. sep 2015 tak til My only sunshine smiley jeg er ikke så tit på Hundegalleri, så havde endda selv glemt det var der de lå smiley troede de måske var slettet.

PS bordet er meget tungt, så er andre advaret smiley

• Elsebeth S
    Elsebeth S Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #8   29. sep 2015 Super. Nu har vi handlet ind til det smiley Nu skal det bare laves smiley Tak for tippet ??

Kommentér på:
Hjemmelavet trimmebord

Annonce