{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Hård motion {{forumTopicSubject}}

Posten var her med en pakke, da jeg gik ind med den lukkede jeg døren med min bagdel, den var åbenbart ikke stor nok, for det viste sig at døren stod åben. Udenfor stod Gloria's mor og ventede på mig, vi skulle ud og lede efter hendes far, for han var pist væk.
Jeg mødte så en af vores naboer (ingen på vejen kan enes med dem). Jeg spurgte ham om de havde set min hund, Jo den havde da lige været inde i deres have og næste gang den kom derind ville han slå den ned med en kølle. Hvis han ikke kunne ramme den med køllen, ville han blænde den med syre. Noget paf spurgte jeg om han vidste hvilken vej hunden var løbet, det fik jeg ikke svar på.
Jeg ledte videre men måtte opgive, da jeg ikke havde en anelse om hvor hunden var løbet hen. Så kom der en bil, som stoppede og spurgte om jeg manglede en hund, Jo det gjorde jeg da. Hun havde lige jaget den ud af deres have, da deres tæve var i løbetid.
Så måtte jeg bare på den igen, men nu havde jeg da noget at gå efter. Igen måtte jeg opgive og gå hjem. Næsten hjemme kom en glad og træt hund mig i møde.
Det er nu ikke selve gåturen når man leder der er hårdt, men det at man ikke ved hvordan man finder sin hund. Jeg ved at han nok skal finde hjem igen, men der er jo de der helvedsmaskiner på fire hjul, som er så farlige for løse hunde og nu også vores "dejlige" nabo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hård motion
  • #1   27. sep 2005 han er da syg i hoved jeres nabo!!! django stak også af en dag kunne komme under vores hegn et sted, puha man når at forstille sig det væreste når man leder efter dem så ved godt hvordan du har haft det, jeg fandt min ca 1 km fra hvor vi bor han var selv gået en af de ture vi tit går så han stor stille og roligt og snuset nede ved noget græsvold, han havde også været over en stor vej og det helt, puha hvor er man bange når de pludselig er væk.

• #2   27. sep 2005 Ok hvad f.....n sker der for jeres nabo, han er da ikke helt rask i hovedet

• #3   27. sep 2005 Nej vores naboer er ikke helt rigtige oveni hovedet. De har truet en anden nabo der også har hund med det samme. Desuden benytter de enhver mulighed for at drille vores hunde, så hundene er aldeles rasende når de kommer forbiude på vejen.
    De har tit besøg af politi og er desuden blevet meldt af de fleste her på vejen. De dyrker og sælger hash og er blevet forbudt at komme i vores lokale brugs, da de tager flere varer med hjem end de har betalt for. Hans kæreste, som også bor der, har truet mig med tæskehold.
    Ud over alt det, tror deres to katte at vores have er deres domæne og at de har pligt til at skidde i vores have.

• #4   27. sep 2005 Hvad er det dog for en syg nabo og have. han er da ikke rigtig klog. godt jeg ikke har sådan en.. puhaaa..

Det var godt at han selv kom hjem efter en længere vrandre tur på ejene ben.

• #5   27. sep 2005 Er også meget glad for at have fået ham sikkert hjem. Han har haft den tendens med at stikke af i de 4 år vi har haft ham.
    Han var 4 år da vi købte ham og jeg tror at han har været vant til at få lov til at tage sig sådan en tur ind imellem

• #6   27. sep 2005 Alle vore hunde har halsbånd med telefonnummer i både til mobilen og til fastnet. For hvis de er smuttet har vi jo ikke fastnettelefonen med, men altid mobilen.
    Når vi ser en løs hund indfanger vi den altid og sætter den i hundegård. Er der halsbånd på ringer vi til politiet og tilbyder som regel at beholde hunden til de har fået fat i ejeren.
    Det er faktisk det vi bruger vores hundegårde mest til.

Ja vi har været så heldige at få to af de sindsyge mennesker til nabo. Heldigvis har vi været så heldige at huset lige efter dem er blevet solgt til et ungt par, som de sindsyge har meget respekt for. Faktisk er de bange for dem.
    De nye par er nogle rigtige skønne unge mennekser, som vi har et fantastisk forhold til.

Kommentér på:
Hård motion

Annonce