{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dværg Pinscher
  • #1   26. mar 2008 Det er jo en meget spinkel hund, så tror ikke du skal regne med at den bliver voldsom muskuløs at se på.
    Min faster havde sådan en, den gøede hele tiden, men tror det var opdragelsen den var gal med.
    Den kunne fint sammen med andre hunde- har aldrig været agressiv for hverken mennesker eller andre hunde!

• #2   26. mar 2008 dværg pinchere er Utrolig territorielle omkring deres mad, har vi da opdaget til hvalpmotivation. Der var Enzo ved at få tæsk bare fordi han overvejde at kigge på en mens den spiste.....
    Og ang muskler, som Malene skriver.. Det er skudde nogen muskelhund....

• #3   26. mar 2008 Jørgen her
    er lige sammen med en ven så skriver fra hans
    vil sige tak for jeres svar
    men ang det med de gøer det skal de vel bare opdgrages til at lade være med

• #4   26. mar 2008 De kan nemt få mange muskler. Det er faktisk sådan de skal være for at se ud som de skal efter de kloge hovder. De er somregl meget tempermangsfulde. De passer utroligt meget på deres ejer, men er samtidig så kælen du tror det er løgen. Vi har 3 og har efterhånden haft rigtig mange. ( vi har også hvalpe)
    Men hvis der er noget må du spørge?

• #5   26. mar 2008 så er jeg på min egen bruger igen
    Mange tsk til jer alle
    hundegalleri er en dejlig side

• #6   26. mar 2008 Skriver lige igen. De har det meget med at gø. Lige meget hvor meget man prøver, nogen mere end andre. Men man kan selvfølgelig godt være heldig. Og lige gøre det rigtige.
    Alle vi har solgt hvape til har næsten sagt at den aldrig skulle i sengen, men hver gang er det end med at den sover i sengen hver nat.
    Altså er de meget nusser agtige

• #7   26. mar 2008 Pernille P
    Ja I har nemlig også været noen af dem der har sagt det.
    Det er lidt sjolvt. Man kan næsten ikke stå for dem jo smiley

• #8   26. mar 2008 eddie er af den race. han er meget muskuløs at se på, elsker ALLE mennesker og er god ved alle dyr, men kan dog virke voldsom.
    de er hurtige og lærenemme og der er konstant ild i røven på dem :o)

• #9   26. mar 2008 yderst vagtsomme og ser lige mennesker an, men når et menneske er godkendt, får personen alt den kærlighed han/hun vil have smiley Man skal huske at den er opdrættet til vagthund i tidernes morgen, så det med at gø, bruger den meget.. min gør dog kun sjældent, men har også sagt "nej" fra 8 ugers alderen... Han er meget "her kommer jeg" agtig, det er en meget eget meget stolt hund, og frygter intet.. både godt og dårligt!! min lille 4 kg pinscher slås gerne med store hunde.. Skøn hund, med MEGET STOR personlighed.. døm dem ej.. dette er en lille hund i en MEGET STOR krop smiley

• #10   26. mar 2008 hva med renlighed

• #11   26. mar 2008 Som * Pinscher addicted * skriver er de så lærenemme at det helt vildt. De kan lære alt og på kort tid. Så renlighed er intet problem, man skal selvfølgelig bare gøre lidt for det selv.
    Men det er ellers bare en skøn hunderace

• #12   26. mar 2008 jeg vil anbefale at læse lidt om dem på amerikanske sider.. Dvs google Minature pinscher, der vil du finde så meget om dem, som passer meget bedre end de danske hjemmesider skriver smiley

Kommentér på:
Dværg Pinscher

Annonce