{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
257 visninger | Oprettet:

sterilisering eller ej {{forumTopicSubject}}

jeg har før skrevet om hvordan mine tæve har sloges men nu er det ske at den yngste tæve Idun har været oppe at slås med min kæreste søsters hund da vi var ude at gå tur. de legede med en pind og pludselig for de i flæsket på hinanden.. de har før leget sammen og altid leget godt sammen... så nu ved vi at det er den yngste der er aggresiv... mit spørgsmål er så om det ville hjælpe at sterilisere hende eller om vi skal alive hende....
kram maria

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sterilisering eller ej
  • #1   26. mar 2008 Hvorfor ikke finde hende et hjem uden en anden tæve/anden hund hvis det er det hun har problemer med istedet for en aflivning?

Og nej, jeg tror ikke at en sterilisation vil hjælpe når to tæver har set sig gale på hinanden.

• #2   26. mar 2008 maria.. Hvorfor skal i aflive hende ? At hunde ryger i totterne over et stykke legetøj,er da ikke grund til aflivning.. Hvad med at få lidt hjælp til at læse hende`?

• #3   26. mar 2008 Har du overvejet ikke at lade dem have pinde eller legetøj når de er sammen... Luna er nemlig også sådan med pinde...Så er vi ude og gå så ryger hun i snor hvis der er pinde inde i billedet..

• #4   26. mar 2008 det vil være synd at aflive hende, prøv en adfærdsterapeut i stedet for, det er sommetider så lidt der skal til;-) var det dig der skrev den anden dag, og som venter baby inden længe??

pøj pøj

• #6   26. mar 2008 problemet er bare at det ikke kun er når der er legetøj indblandet... det kan oss ske når der ingenting er... og så er det lige det med at give en hund væk der er aggresiv og aldrig kan være sammen med andre hunde det er da oss synd for hende... aflivning ville oss blive den sidste løsning overhoved... det ville være det værste der kunne ske..

karin J ja det er mig... smil

• #7   26. mar 2008 Malene
    rigtig godt skrevet... jeg blev total ulykkelig da luna for første gang havde været "uvenner" med en anden hund.. og tænkte nej nej hvordan skal det dog gå..også fordi det havde været så perfekt i lang tid..
    Men nu har jeg så bare accepeteret at alle hunde bare ikke kan sammen...

Kommentér på:
sterilisering eller ej

Annonce