{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Diablo er syg {{forumTopicSubject}}

meget - og jeg har det elendigt.
I går aftes var han urolig og virkede som om, han havde ondt i maven. Han ville heller ikke spise. Men han faldt til ro og sov. Da jeg stod op havde han skidt i gangen...meget tyndt. Han blev luftet med høj haleføring, men han ville ikke have mad. Min kæreste arbejdede hjemme og fortale ved to tiden at han kastede alt op, når han havde drukket. Men ellers virkede okay.
Da jeg kom hjem kvart over tre, var han meget sløj....jeg ringede og fik en tid ho´s dyrlægen kl. kvart i fem. En lille halv time efter begyndte han at ryste. Jeg lagde et tæppe om ham og sad og nussede ´ham. Opdagede så at han hev noget efter vejret. Ringede igen og fik lov at komme med det samme.
Han har fået en infektion. han fik noget smertestillende, noget pencilin, noget til tarmfloraen og elektrolytblanding. Hvis han ikke har det bedre i morgen tidlig skulle jeg komme med ham.

Han får det ikke bedre, han er sløv, han kaster ikke længere op, men hans afføring er tyndt som vand med en smule blod i. Det løber bare af ham. Spise vil han stadig ikke, men han drikker.
Jeg er vildt nervøs og har det forfærdeligt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diablo er syg
Kommentér på:
Diablo er syg

Annonce