{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Erfaring med Demodicose/demodex {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,
Min lille hvalp på 4 mdr. har lige fået konstateret den generaliserede form for demodex.
Jeg ville bare høre lidt omkring om erfaring med sygdommen?
Han skal i behandling nu med advokate og shampoobad.. Hvis det ikke bliver bedre skal han så have intercepter (tror jeg det hedder)....
Hans mor havde det også smiley Men vi håbede siden han var en blanding at han ikke var "smittet"...
Vi håber at han vokser fra det.. smiley
Mvh Charlotte.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Demodicose/demodex
  • #1   27. mar 2008 Jeg har heldigvis(!) ingen erfaring med det, men hvis du ikke allerede har læst en masse, er der mange gode oplysninger om den generaliserede demodiose Generaliseret demodex. Jeg håber og krydser fingre for at jeres lille hund snart får det bedre, og om ikke andet får så god en behandling at sygdommen kan holdes nede livet igennem.

  • #3   27. mar 2008 Hej Marie.
    Tak for linket. Kan godt være det var det, men hans 4 søskende er da sluppet godt udenom det.

    Og hej Sanne, tak for det smiley har prøvet at google det lidt, men kommer ikke noget jeg ikke vidste i forvejen, hehe.. ville gerne finde noget om processen og behandlings perioden...


  • #4   27. mar 2008 Der er i sverige konstateret at sygdommen kan overføres fra moderen til hvalpene under naturlig fødsel! Man kan således undgå smitte ved at foretage forebyggende kejsersnit!
    prøv at søg på svenske sider og skriv demodia eller demodex.


Kommentér på:
Erfaring med Demodicose/demodex

Annonce