{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

For mange hunde... {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu i længere tid fulgt med oppe fra min gren i "luretræet" under forskellige, og til tider livlige debatter omkring mennesker med for mange hunde.

Sidste sag tronede da endda op i et ugebald for et par uger siden.

En kvinde med over 4o hunde, skulle i følge det her blad, være blevet pålagt at finde nye hjem til sine hunde, hvilket hun også havde gjort. Hun havde nu kun 10 hunde til bage, og det var myndighederne stillet sig tilfreds med.

I følge dette ugeblad, skulle denne kvinde have hjulpet disse hunde, for der var tale om at hun havde taget dyr til sig som andre mennesker ikke længere ville have, eller kunne have af en eller anden for mig uvis grund.

Jeg begyndte at tænke lidt over sagen.

Pludseligt stod jeg i et dillema.....

At kvinden havde over 40 hunde hun skulle passe og pleje selv (ikke avlshunde eller noget af den slags), var vel i og for sig hårdt nok, og lidt vel meget i overkanten for et menneske at overskue...

MEN, for her kommer et stort men.... Bag ved hver eneste af disse hunde stod der et menneske som ikke længere ville have sit dyr, og derfor afleverede det til kvinden, det er for mig et tal der er rystende.....

Hvis denne historie er sand, så synes jeg personligt at det er dybt tragiskt, uanset hvordan vi vender og drejer sagen.....

Det ER for meget med 40 hunde, men omvendt er det også for meget at 40 hunde er blevet indleveret fordi folk ikke kunne/ville have dem længere....

Blot en tanke der strejfede mig....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For mange hunde...
Kommentér på:
For mange hunde...

Annonce