{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

virus i nordjylland {{forumTopicSubject}}

Ja så er virusen tilbage i nordjylland..

eddi er blevet syg, vi har selvf været til dyrelægen med ham, han kasted op her til morgen og ville ikke spise, han så også så trist ud, så det var bare med at komme af sted.. og jo den var god nok, han har fanget den åndsvage virus. men heldigvis har vi været så hurtige på aftrækkeren at han kun skal have pencelin i et pr dage.. og så nogle pille mod kvalme...

det enste vi skal være meget obs på er at han skal drikke og holde det i sig ellers skal vi ringe igen..

så nu ligger han og har det rigtig skidt, den lille stakel..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  virus i nordjylland
  • #1   28. mar 2008 åh nej stakkels ham god bedring.

• #2   28. mar 2008 jo tak.. er virkelig uheldig buffy ligger stadig efter sin korsbånds opration og ja nu er eddi så også syg...

• #3   28. mar 2008 go bedring til den lille... håber han kommer sig..
    uh frygter helt for at den grimme virus kommer til fyn. den lyder bestemt ikke særlig rar

• #4   28. mar 2008 Øv de stakler.. smiley

God bedring til begge

• #5   28. mar 2008 takker mange gange på deres vegne

• #7   28. mar 2008 men som dyrelægen sagde, hvor er det godt at i kender ham som i gør..

han kasted op en enkelt gang, ikke meget bare lidt mave syre. og så ville han ikke spise ( han er normalt dårlig til at spise, men havde puttet lidt dåse mad i og det ville han heller ikke røre, ja så er der sku noget galt) plus han havde et forkert udtryk i øjnene...

for mig at se er det tegn nok, men dyrelægen siger at folk som regl først ser det når det er meget være.. desvære...
    Så eddi skal nok komme sig.. dyrelægen forventer at han skulle være sig selv igen i løbet af et pr dage..

Er dælme glad for at jeg også går sygemeldt lige nu så jeg kan være hjemme ved mine to hunde børn hehe

• #8   28. mar 2008 helle l.. den har været i omløb i lidt over et år nu.. den ligner alm indfluinza men den er rigtig grim, eller den kan være det, der kan være blod i aføringen, og de kan kaste helt vildt op...

der er ikke rigtig andet at gøre end at holde godt øje med sin hund og ikke tøve med at ringe til dyrelægen, ved at der er flere hunde her inde fra der har fået det hele 2 gange..
    den er ikke farlig hvis hunden kommer i behandling hurtigt... så tror ikk du skal være mere bekymret end normalt, måske lade dine hunde undgå kontakt med hunde fra andre steder..

Det vi tror der er sket i eddi´s tilfælde er jo at han har været på ferie hos mine forældre inde i frederikshavn mens buffy er kommet sig.
    ´De har været på mange ture på stranden hvor han har mødt en del hunde og de har selvf fået lov at hilse og lege lidt ( hvilket jo også er helt fint, da min mor har lært mig det meste om hunde stoler jeg på at hun kan vudere om de skal hilse eller ej) men min mor er hverken dyrelæge eller en blodanalyse maskine så hun har jo ikke kunnet se om de hunde har været bære af virusen...
    Derfor.. det enste jeg kan sætte en finger på som eddi har været udsat for som han normalt ikke er.. er at han har mødt en masse fremmed hunde, hvilket i øvrigt har gjordt at han har fået en del nye venner hehe..

• #9   28. mar 2008 og så lige en virus... men ja man kan jo heller ikke holde sin hund inde døre hele tiden så et vågent øje er nok det bedste råd..

• #10   28. mar 2008 Og den er så også på Sjælland, vil jeg lige sige.. Det lyder meget som den virus, min veninde's hund havde i påsken..

• #11   28. mar 2008 Jeanette ja ikk.. dyrelægen var ikke i tvivl..

julie jamen så har i jo sikkert mødt eddi her i påske ferien.. bare hold øje med ham.. andet kan i jo ikke rigtig gøre.. ved ikk lige hvor i har dyrelæge, men jeg vil råde jer til at søge ud af frederikshavn hvis i får brug for en.. så er der ikke nævnt nogle navne eller noget, men har meget dårlig afaringer med dem der ligger tæt på hvor du bor hvis du forstår..

• #12   28. mar 2008 Hvordan starter det??

• #13   28. mar 2008 Jamen det er jo opkast og tynd mave.. allerede der ville jeg være på mærkerne..

• #14   28. mar 2008 selvføkgelig, ville bare høre, vi skal nemlig til svømning i syvsten idag. Der har jo nok også været mange hunde..

• #15   28. mar 2008 ja altså eddi vågned i morges og virked bare sådan lidt træt (er han altid så tidlig, han står normalt først op kl 11) så var han ude og tisse, men kunne ikke rigtig finde ro igen, så fik de morgen mad, det ville han ikke have.. derefter kasted han en smule mavesyre op, og så sådan lidt skidt ud. så ringed til dyrelægen og fik besked på at komme..

og ja nu ligger han og sover.. han har en lille smule ondt af sig selv, men han er jo også syg den lille fyr.. men ellers er der ikk noget at se..

men som sagt, ved nogen er det total racer røv og andre vildt opkastning... Forandre din hund sig i humøret, og begynder at blive lidt sløv eller ja får tynd mave ( hvor du ved at det ikk bare er fordi den har spist en frikadelle som den ikk lige har kunnet tåle) ja så giv dr dyr et opkald.. heller en gang for meget end en gang for lidt

• #16   28. mar 2008 Det er ikke noget, der smitter fra hund til hund.. Min veninde har 2 hunde, den anden har slet ikke været syg.. Og de ligger tæt sammen og putter

• #17   28. mar 2008 Nu 4 vuffer.. jeg ville tage afsted.. bader selv der hehe.. der er jo clor i vandet plus folk tager vel heller ikke en syg hund med derover eller de ringer vel og siger at deres hund er syg osv.... det ville jeg bestemt gøre hvis eddi havde været der over.. det har han så ikke og buffy har ikke været der i over tre uger...

• #18   28. mar 2008 Jeanette hvordan smitter det så.. gennem luft eller

• #19   28. mar 2008 Betina: jeg ved det faktisk ikke..

• #20   28. mar 2008 Min logik siger mig bare, at det ikke kan være via hunden, når den anden vuffer er sund og rask *S*

• #21   28. mar 2008 ja det er rigtig nok

• #22   28. mar 2008 God bedring til lille Eddi smiley

Kommentér på:
virus i nordjylland

Annonce