{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Diablo er still going strong :) {{forumTopicSubject}}

Diablo havde i morges fået det lidt bedre,han havde både tisset og spist. Han var endda begyndt at sige lidt fra ved at gø. Men han skulle blive derude i weekenden, sagde de.

Klokken fire ringede dyrlægen igen....han måtte komme hjem. YESSSSS!!!

Der er stadig et men.
Der har været nyresvigt og det kan gå tilbage. Han har derfor både skærm og fidusen til drop i poten....i fald det går tilbage. Hvisikke skal drænet ud mandag. Han skal så til kontrol om en måned.
Mås´ke skal han på diæt for hunde med nedsat nyrefunktion altid, måske ikke.
Måske klarer han den.....et lille måske ikke.

Men han er frisk...sådan da...trætmen meget meget glad for at være hjemme igen.

Og vi er lykkelige for stadig at have to hunde.

Tak for trøst knus og søde ord.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diablo er still going strong :)
  • #1   28. mar 2008 Birthe - hvor er det dejligt at høre - skøøøøønt faktisk :0))

    godt du har ham hjemme igen - krydser stadig fingre for ham her - i håbet om at han kommer igennem uden mén.

    men sgu en god ting at få ham hjem - så håber jeg i får en god weekend :0))


  • #2   28. mar 2008 Juhuuu Jubiii
    Det var dagens bedste nyhed.
    Gik og blev bekymret.
    Nu er der lys og håb forude fat mod. I har jeres dejlige cairn hjemme igen.

    Rigtig go weekend håber I får ro på. Og kan glæde jer over at have ham hjemme.
    Kram herfra Stina


  • #3   28. mar 2008 Dejligt at det går fremad nu.. Så mangler der kun lige det sidste..
    God bedring med Diablo drengen


  • #4   28. mar 2008 Ej....godt ...

  • #5   28. mar 2008 Det lyder bare godt.....har tænkt på ham og jer i løbet af dagen.
    Cairner er heldigvis gjort af et specielt stof, de er nogle seje små hunde :O)
    Jeg har lige haft en af mine hvalpe til trim i dag. Da hun blev født vejede hun 63 gram og ikke mange levnede hende en chance for at overleve - men trods alle odds, er hun en skøn velfungerende tæve af normal størrelse :o)
    Vi krydser stadig fingre og poter for Diablo :o)


  • #7   28. mar 2008 Dejlige nyheder......

  • #8   29. mar 2008 Fantaske nyheder :o)

    Hvor det inderligt glæder mig at læse....



  • #9   29. mar 2008 Det var da superdejlige nyheder:-)

  • #10   29. mar 2008 Tak til jer alle sammen.
    Diablo nød at være hjemmelige så meget, som vi nød han var kommet tilbage. Også Paddington viste tydelig gensynsglæde.
    Diablo sov fra ca. ni til elleve. Så gik vi en lille tur, han fik lidt mad og vand og så sov han til klokken syv igen. Jo, der faldt ro over ham i trygge omgivelser.
    I morges gik vi igen en lille tur, han fik tisset, snuset og skrabet i jorden. Han spiste og drak og fik sin medicin.
    Her til middag var vi en lille tur i parken,hvor han dog blev båret haldelen af turen. Jeg er lidt bange for at overanstrenge ham, han klør nemlig bare på, sådan er cairner, de ignorer smerte og træthed, hvis de har andre planer. Jeg ved heller ikke hvor meget drønen omkring drænet kan klare,det må jo nemlig ikke blive løst.
    Lidt stille er han og ikke helt ovenpå, men bestemt på vej smiley


Kommentér på:
Diablo er still going strong :)

Annonce