{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Aremen hvad sker der ?? {{forumTopicSubject}}

først buffy... korsbånd..
så eddi.. virus.. han har det lidt bedre i dag.
men fandme om ikk også katten pisser blod nu, ja har en tid hos dr dyr her kl 11.. men seriøst skal alle vores dyr bare være syge.. for 14 dag siden havde to af vores slanger blodmider. jamen for fanden, hvad skal jeg snart gøre.. pengene hænger ligesom ikke på træerne her i huset.. men ja selvf det vidste man jo inden man fik dyr.. men hvor uheldig har man lov at være...

undskylder sproget.. er bare snart ved at krakkelere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aremen hvad sker der ??
  • #1   29. mar 2008 Så har I da vist også fået det I skal ahve...

    Jeg håber alle får det bedre meget snart, Betina


  • #2   29. mar 2008 jamen da så kan man da sige at en ulykke kommer sjælent alene

  • #3   29. mar 2008 Aiii for fanden da !

    Ja ja det vidste i INDEN, at i anskaffede jer dyr, meeeen det er da bare usandsynligt uheldigt, at de alle skal rammes på en gang !... Og nu er det jo heller ikke sådan, at de ikke kommer afsted, så jeg kan sgu godt forstå, at du synes, at det er rimelig ufedt ! *S*

    Rigtig god bedring med dem alle *S*


  • #4   29. mar 2008 ja det håber jeg dælme også...

    for må ærlig indrømme render mere eller mindre rundt som en robot lige for tiden.. alt sker bare på refleks... hovedet kan slet ikke følge med mere.. har ADHD som jeg ikke har fået hjælp til endnu plus min barndom er begyndt at indhente mig så det skal der også tages fat på.. så mine tanker flyver lidt.. så alt det her med mine trofaste loyale venner, ja sider og ryster og har gjordt det i en halv time nu...


  • #5   29. mar 2008 Meget typisk er også at dyrene altid vælger at blive syge lige præcis 5 min efter dyrlægen er lukket for weekenden !!!

    God bedring til dem alle..... og til jeres økonomi ;O)


  • #6   29. mar 2008 ja må man sige.. ej hun har været lidt mærkelig her de sidste pr dage nu når jeg tænker over det.. hun har været ualmindelig uatig, måske det er hendes måde at sige heyy jeg har av...



  • #7   29. mar 2008 hold da op der må da være grænser for hvor uheldig man kan være..nu har i vist også haft årets kvote af besøg hos dr. dyr.... Kan godt forstå du er ved at krakkelere. det tror jeg vi er mange der ville være efter sådan en omgang.. puh-ha da... men go bedring til alle dyrene og så må vi håbe der ikke kommer mere sygdom.

  • #8   29. mar 2008 takker mange gange.. vi er lige kommet hjem fra dyrelæge.. mis var rigtig dygtig.. hun har enten nyresten eller blærebetændelse.. vi skal lige tage en prøve så vi kan være helt sikker.. har fået diet fodre med hjem og selvf piller

Kommentér på:
Aremen hvad sker der ??

Annonce