{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Loppekur til 50 kg+ afskaffes?? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, var jeg på apoteket for at købe en pakke loppekur, men fik at vide at alle både frontlines og Biovantics (staves) til store hunde over 40-50 kg udgår. Hvad er nu det for noget. Dvs. man skal give sin hund 2 pipetter til mellemhund, dvs. det bliver min. 50 % dyrere at give loppekur til en stor hund. Er det fordi de ikke sælger nok af de store pakker eller hvorfor skal det lige være endnu dyrere (for man betaler jo for mængden i forvejen) at være "stor" hundeejer? Nu er Zuco heldigvis ikke den mest langhårede hund, men hvis jeg havde en sanktbernhard villle jeg ikke sådan kunne skære ned på loppekuren, da de kan slæbe meget kravl med ind i pelsen.

Hvad er meningen?

Sonja og Zuco

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loppekur til 50 kg+ afskaffes??
  • #1   29. mar 2008 Ej hvor surt, hvis det er rigtigt. Det kan være det er fordi der er mange som mig selv, der køber de store og deler dem i 2 til en mindre hund, for at spare penge. Jeg begyndte på det efter at have set det i Rabatten på tv. Så tjener de jo ikke så meget på de pakker til store hunde :o/

• #2   29. mar 2008 Jeg tror også de sælger for meget,jeg køber også til stor hund og deler dem ud i 0,5ml til kattene og 0,7ml til emma .det var dyrlægen der sagde det var det samme til hund og kat .Jeg Har 5 katte +1 hund ellers kan det godt blive en dyr fornøgelse.

Kommentér på:
Loppekur til 50 kg+ afskaffes??

Annonce