1.087 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kennel hoste?? Kennel hoste??

Er i tvivl om min lille hund måske har fået kennel hoste, men ved jo ikk rigtigt hvordan det lyder når den hoster, bølle siger ligesom han skal kaste op og sådan kan han stå og sige i 1-2 minutter i træk, var ved dyrlægen for 14 dage siden og hun sagde det var hans tarm der var i ubalance så vi fik nogle piller og foder med hjem, men synes ikke at det har hjulpet, så bliver helt i tvivl om den mon kan være kennel hoste, men han har ikke været sammen med mange andre hunde det sidste lange stykke tid, kan han godt få det alligevel??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennel hoste??
  • #1   30. mar 2008 Han behøver kun være sammen med en eneste anden hund med kennelhoste for a blive smittet (mange er ikke afgørende)

Det kunne godt lyde som kennelhoste, men tag en snal med dyrlægen igen

• #2   30. mar 2008 Min træner siger at det lyder som om de ska kaste op, især når de varmes op, altså nu tænker jeg agility smiley
    og så nogen gange hoster de lidt slim op..?

• #3   30. mar 2008 Emma har også kennel hoste (KUN NOGLE GANGE) det lyder faktisk som om at det klør i hendes gane og hun så prøver at ''klø'' som vi mennesker også gør .. smiley Men kan man give sin hund noget imod kennekhoste ?

• #4   30. mar 2008 Sine -en hund kan altså ikke have kennelhoste nogengange. Endten har den det eller osse har den det ikke

• #5   30. mar 2008 Har læst om det, men der står at hunden bliver syg, og det er han ikke, han er stadig glad og render rundt og leger .. Derfor jeg ikk kan forstå det .. :S

• #6   30. mar 2008 Kirsten L,

Ja det er også sårn bølle lyder faktisk ... Men det er ikke sårn at han siger det helt vildt mange gange om dagen, men en gang imellem kommer den hvalros lyd og han står bare og ser mut ud når det sker

• #7   30. mar 2008 Michelle *strid kælling *
    - Vores dyrlæge siger at det er kennelhoste,..
    Der går bare måneder i mellem hun har det .-

• #8   30. mar 2008 Rikke -mine forældres hunde har lige haft det. Den store havde det skidt i nogen dage og hostede self.
    Den lille hostede "bare", men var ellers frisk og ville gerne ud at lave noget.
    Det er meget forskelligt hvordan hunde er påvirket af det.

Når hunden har kennelhoste er det vigtigt at man holder den lidt i ro, og at man holder sig fra andre hunde da det er smitsomt.

Sine -jamen kennelhoste er stort set som at have influenza. Endten har man det eller osse har man det ikke. Det er ikke kennelhoste bare lige at hoste engange imellem.
    Og det smitter, så hvis din hund render rundt med kennelhoste håber jeg da du holder den hjemme (og nej jeg mener stadig ikke det er det din hund har)

• #9   30. mar 2008 Så kommer experten lige på banen. S.
    Jeg har nu en hund med kennelhoste for anden gang inden for 1½ måned.
    Din hund bliver ikke syg i den forstand at den bare ligger og har det skidt. Hvis den gør det så er det IKKE kennelhoste.
    Men du vil opleve at når den leger og laver noget andstrengende at den vil hoste.
    Hosten er en en tør hoste. Mange hunde kaster op når de hoster.
    Kennelhoste er en virus ligesom hvis vi får influenza. Det kan ikke behandles.
    Du skal undgå at din hund andstrenger sig, og bruger du halsbånd til den når du går tur så må den ikke gener den på halsen.

• #10   30. mar 2008 N.w
    Der findes ikke nogen behandling mod kennelhoste. Nogle dyrlæger giver binyrebarkhamon. Det fik vores første gang den havede det og det hjalp ikke en fløjt. Samtiddig er det absolut ikke sundt.
    Man kan heller ikke behandle influenza.
    Men man skal holde øje med sin hund da det nogle gange sætter sig til lungebetændtændelse.

• #11   30. mar 2008 Kan det være reverse sneezing????

Kommentér på:
Kennel hoste??

Annonce