1.629 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Når hunden får selektiv hørelse....... Når hunden får selektiv hørelse.......

Kan Laura være på vej ind i trodsalderen ?

Hun har næsten aldrig snor på når vi går, kun når vi møder andre på vores vej, får hun lige smidt linen på...

Men her på det sidste har hun haft lidt svært ved at høre når jeg kalder på hende.. Hun plejer at vende på en 5øre og spurte hen til mig som om at det gjaldt livet..
Hun gør det stadig, men nogen gange er der noget der liiiige lugter lidt godt eller noget hun liiiige skal kigge på og sådan plejer hun ALDRIG at være...

Også selv når jeg har kiks med som plejer at vinde hendes hjerte TOTALT, har hun lidt svært ved det nogen gange....
( Lille møghund *G* , har det bedst med at ha' kontrol over alt INCL min hund smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hunden får selektiv hørelse.......
  • #1   30. mar 2008 Hun er forresten snart 11 mdr

• #2   30. mar 2008 Neej hun er bare ved at blive voksen. Grr--- Og hvad med en frobrunst kan det være det. Lady har det nemlig lige sådan også pt. Vi venter på løb.

• #4   30. mar 2008 Charlotte - Lige præcis.. Har bare lyst til at løbe hen og tæve hende helt vildt, men neeej neej, bliver nød til at holde masken når hun endelig letter røven og makker ret - og så fortælle hende at hun er dygtig selvom at jeg mest af alt har lyst til at nive hende i tuden *G*

Snow - Ja løb kunne det måske godt tyde på.. Er alligevel ved at være et halvt års tid siden hendes første løbetid....

• #5   30. mar 2008 Inge - *GG* , kan høre at du kender til problemet smiley

• #7   30. mar 2008 hehe.. naja er snart 2 og hun er total meget i trods alderen lige pt GG

• #8   30. mar 2008 kender problemet, Coco gør nøjagtigt det samme, kigger lige op på en og ser efter om der er noget spændene, og så fortsætter man hvor man slap... suk mega frustrerende til tider

• #9   30. mar 2008 Åh ja, så er det man finder ud af at flexilinen er en gudsbenådet gave *S*

• #10   30. mar 2008 Åh sådan er Thea lige for tiden.... Og hun er 4 år!
    Når jeg kalder, skal hun liiiige... inden hun letter måsen og når jeg træner med hende, laver hun kun de øvelser hun gider. Resten bliver lavet sådan halvt om halvt og gerne med et øje alle andre steder.
    Hun plejer ellers at være top lydig, men lige nu kan alt og alle rende hende *G*
    Håber vikelig at det er fordi hun er ved at gå i løb.

• #11   30. mar 2008 Jason er også kommet i den alder så kender det skam godt *gg* (han er dog kun 6 mdr) han plejer også at vende på en femøre og INTET er så spændende som mig, så jeg plejer heller ikke at have snor på ham (har den slet ikke med på aftenstur), men så her den anden aften, ja så mødte vi en hund og psst væk var Jason smiley Og jeg kaaaaldte og kaaaaldte og lavede sprællemænd, hoppede på stedet, lavede sjove lyde og løb min vej (så vendte han til sidst om,d a han opdagede at jeg bare gik), men det er i hvert fald slut med at gå nogen steder uden snor på sålænge han er sådan!

Så sent som i dag så brugte jeg 10 min på at få ham hen til mig ude i hundeskoven, da han IKKE ville hjem *g* Den der landseer der løb rundt derinde var meeeeget sjovere end mig, så den skulle man da hen til igen og igen og igen og igen (på trods af at de to HAVDE leget sammen i en 10 minutters tid)

• #13   30. mar 2008 Nå er da "glad" for at høre at det ikke er Laura der er unormal *G*
    Satser på at det kan trænes væk ( prøver at være positiv smiley )

Jeanette - Åh nej Laura ville synes at livet var meget uretfærdigt for enden af en flexiline smiley

Hun kommer heldigvis med det samme nok 8 ud af 10 gange, men de sidste 2 er irriterende nok for mig !
    Kan være at jeg skal skifte godbidderne ud med kylling på et par ture.. Så kan det være at jeg bliver spændende igen..

• #14   30. mar 2008 Stine: ja men heller in flexiline (eller sporline), end en hund, der slet ikke lystrer.. i en kort periode.. mens man træner naturligvis.. Jeg siger ikke at flexilinen er guds gave til folket.. Men i perioder, hvor hunden siger "skråt op" til dig, der synes jeg, den er god

• #15   30. mar 2008 Jeanette - Jo klart, synes da også at Flexi er en god opfindelse ! !Har selv en, selvom at det er sjældent at jeg bruger den...
    Men hun lystrer dog fint nok til at gå uden snor, bare ikke så optimalt som JEG synes *G*...
    Hun skulle helst danse efter min pibe altid og ikke nogengange ha' vat i ørene..

• #16   31. mar 2008 det der triks med at gå den ande retning af hvad hunden gør, den har vi også praktiseret et par gange, så plejer hun at kommer i fuld fir spring..

• #17   31. mar 2008 Lise: Jo, den virker også fint her, men først efter man lige har været henne og hilse, hilket jo ikke er smart når der er en grund til at den ikke skulle... Jeg har idag købt mig en 5 m sporline (jeg KAN bare ikke finde ud af at bruge en flexline ordentligt *g*) og det var skønt for Jason han løber som regel ikke længere væk end de 5 m, jo mindre han altså render efter noget, så det føltes som om han var fri, bortset fra de gange vi mødte hunde (bl.a. en amstaff der absolut ikke var særlig venlig mod andre hanhunde), langt de fleste må nemlig ikke hilse her i byen smiley Den eneste gang han var fri var da vi mødte en lille d/s der skulle lege løbeleg med ham, og da de var færdig kaldte jeg og han kom straks smiley

Kommentér på:
Når hunden får selektiv hørelse.......

Annonce