{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Kan det virkelig passe?? (HD/AD) {{forumTopicSubject}}

Chivas blev HD og AD fotograferet i onsdags (d. 2/4), da jeg så kigger forbi på hundeweb her til morgen står der pludselig et '0' under AD diagnose -dejligt ;o) Men kan det virkelig passe at DKK allerede har bedømt og registeret hans AD billeder som først lige er blevet taget onsdag middag???
Jeg syntes ikke at det er mere end et par dage siden at jeg læste herinde om folk der havde fået taget billeder for snart flere halve år siden, hvor resultatet stadig ikke er kommet på hundeweb...
Hans HD resultat er ikke kommet på endnu, så nu kan man jo så gå og bekymre sig over hvorfor det ikke er færdig bedømt når AD billederne tilsyneladende er........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det virkelig passe?? (HD/AD)
  • #1   5. apr 2008 Jeg syntes også at det er ret mærkeligt! Da jeg bestilte rekvisitionen, var det på hundeweb 5 min. efter at jeg havde modtaget den på mail, at han var "sat til" at blive fotograferet d. 2/4 og af hvilken dyrlæge, men jeg ved 100% sikkert at der ikke stod noget under diagnose ved hverken HD eller AD, og nu står der så pludselig et '0' under AD diagnose......

• #2   5. apr 2008 jeg tror at det er resultatet, og at de lige netop med AA er hurtige for tiden:-)

• #3   5. apr 2008 Jeg fik taget HD d. 27/3-08. og jeg fik svaret i går d. 4/4 at min hunde havde A og det stod også på hundeweb.

jeg fik øjenlyst min Tonnie d. 12/3 og ca 5 dage efter stod det der.

Så det er da undeligt at det skal gå så længe for dig Conni, de skal da bare notere hvad dyrlægen har skrevet.

• #4   5. apr 2008 Gitte -
    Ja det må de dælme da være ;o)

Men det er nu rart nok, for så sent som lige før jeg stod op havde jeg en lidt "ubehaglig" drøm, hvor jeg drømte at han fik henholdsvis 1 og 3 !!!! på albuerne - hvilket jeg udemærket er klar over er helt hen i vejret, dyrlægen havde sagt at albuerne så fine ud og jeg så også selv billederne, og kunne heller ikke se andet end at de var fine - selv om jeg ikke lige er nogen ekspert på området... ;o)

Så nu må jeg nok bare vente i spænding på HD resultatet.. - der drømte jeg at han fik A/C....... :o(

• #5   5. apr 2008 Man finder da også selv dyrlæge og tid når man får taget HD/AD billeder...

• #6   5. apr 2008 Alberts kuld søster var også hurtig på hundeweb med HD resultat... Desværre opdatere de ikke index siden pt.... Albert skal nemlig stige pga hende, hun fik også A, men den er ikke opdateret siden 13/3

• #7   5. apr 2008 Ja, de er ret hurtige lige for tiden, så det kan godt passe. Og tillykke med resultatet:-) Og held og lykke med det næste

• #8   5. apr 2008 Lykke J -
    Mange tak skal du have! :o)
    Ja det må da åbenbart lige være det rigtige tidspunkt jeg har valgt at få det gjort på så - syntes ellers godt at det ind i mellem kan tage en halv krig når man skal have ordnet noget hos DKK... ;o)

• #9   5. apr 2008 Anne T, ja du har ret, nogen gange tager det tid, især i ferieperioden eller efter ferien.

• #10   7. apr 2008 Nå, man må konstatere at de åbenbart bare er rigtig hurtige hos DKK i øjeblikket, for her i eftermiddag er hans HD resultat også kommet på hundeweb - HD status B :o)
    Så nu venter jeg sådan set bare på de 'officielle' papiere fra DKK... ;o)

• #11   7. apr 2008 Hej Anne
    Jeg har fået min besked via e-mail fra DKK. og jeg kunne gå ind på hundeweb og se at det var reg.

• #12   8. apr 2008 Hanne B -
    Jeg har også her til morgen fået mail fra DKK med resultaterne :o)

Men jeg er altså stadig vildt forundret over hvor hurtige de for en gangs skyld har været... :o))

Kommentér på:
Kan det virkelig passe?? (HD/AD)

Annonce