{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.601 visninger | Oprettet:

Jeg vil gerne undskylde (langt). {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne undskylle til alle som jeg har diskuteret race klubber her inde med, jeg har fundet ud af at det er mig der tager fejl.
UNDSKYLD.

Vil dag lige fortælle at Aktia har fået en flot blank DKK stamtavle med posten i dag

Grunden er:

At jeg har skiftet klub er at jeg ikke er tilfreds med den klub jeg var i før og følte mig til grin ved at være medlem, og nu skal i da også høre hvorfor.

Der er så mange ting så får nok ikke dem alle med.

Der er alle de dårlige historier her fra, hvor jeg også har set bevis fra en af sagerne hvor man ikke kan forstå at klubben har godtaget det til at starte på.

Jeg har talt med formanden flere gange og han siger at:

1, der er ingen grund til at møde op på generalforsamlingen der er alligevel ikke noget at gøre, hvis man ikke har sat forslag op.

2, der vil aldrig komme avlsrestraktioner så længe han er formand
2.1 Der er ingen grund til avlsrestrektioner i forbindelse med udstilling for 80-90% af alle hundene får 1pr da dommerne ikke ved nok om racerne til at dømme dem ned.
2.2 Vi vil midste medlemmer på at få sådan nogle regler, og det er penge.

3. Grunden til vi ikke vil gøre noget ved dem der snyder, altså ud over dem hvor beviserne er der, er fordi det koster penge at undersøge, og det kan man ikke bruge medlemmernes penge på.

4. om der er det rigtig antal tænder går vi ikke så højt op i, jeg har da lige dømt en chi med 4 fortænder (de skal have 6) og det var jeg lige glad med.

Kan ikke lige huske flere dumme kommentarer:-)

Der er også det med de hårløse, sådan en har jeg jo, der gider de ikke sætte sig nok ind i racen til at bedømme dem, så har de lavet en regel om at de ikke må baberes og hvis de har noget uønsket hår på kroppen ja så trækker det ned.
Hvis man ved lidt om racen kan du mere eller mindre ikke få nogle uden uønsket hår, de er den eneste klub i danmark der har denne regel, og de havde bestemt sig for at de gerne måtte men da de så ikke kunne læse racestandarten ja så måtte de tage racen op igen på dommer møde, så det betyder at jeg ikke kan udstille min dejlige dreng.
Nå ja og formandens smarte kommentar til det var at vi laver blandings hunde da han ikke mener at den hårløse variant og den behåret variant er ikke samme race.

Jeg kan ikke lige finde rundt i det hele lige nu, så det må i undskyld.
Men hvis jeg kommer i tanke om mere så skriver jeg det lige:-)

Nå ja og så grå klubben helt vildt op i slader og penge at det kommer på hjemmesiden og i medlemsblandet.

Men alt det lagt sammen ja så gider jeg ikke være medlem, jeg føler det latterligt at bruge penge og tid på at tage på udstillinger når dommerne ikke kan dømme.

Nå ja så kan jeg også lige fortælle at da jeg meldt mig ud af klubben så fik jeg en fin mail om at jeg var kommet på en liste over uønsket medlemmer og det var fordi at jeg så ikke kan udstille og avle i klubben.

Håber ikke jeg støder for magne med min tråd men det er der så ikke noget at gøre ved.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil gerne undskylde (langt).
Kommentér på:
Jeg vil gerne undskylde (langt).

Annonce