867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

løbetid-- ble?? løbetid-- ble??

vi har gulvtæppe på over det hele undtaget køkken og bad og når nu den lille pige kommer i sin første løbetid hva gør vi så lige.. har overvejet de der bleer, men kan hun vænne sig til at have sådan en på??? eller er hun fordømt til køkkenet i hele perioden??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid-- ble??
  • #1   6. apr 2008 Jeg synes personligt at det er synd at give dem det på.
    Så kan de jo ikke selv få lov at gøre sig ren.
    Men sådan er jeg bare :o)
    Det er der jo delte meninger om.

• #2   6. apr 2008 hun skal nok gøre sig selv ren vi mærker eller ser når bekki er i løb

• #3   6. apr 2008 Vi brugte ble til CHanel, hun havde ikke noget imod at have den på, og så længe vi holdt øje med hende lod hun den være.. Men når hun var i bur kom den af smiley
    Hun nåede at ødelægge 2 i hendes løbetid, så ja tivænning er nok en god idé..

At hun ødelagde dem var vores egen skyld. Den ene havde vi lagt ovenpå buret, så hun fik fat i den.. Og den anden havde hun ikke fået af i farten da hun kom i buret smiley

• #4   6. apr 2008 Jeg ville aldrig bruge de der løbetidsbukser.. Hvad med at lade hunden lære at holde sig selv ren

• #5   6. apr 2008 Min erfaring er at det ikke er muligt at dryppe en gang imellem.
    Hvis man giver dem ble på, lærer de ikke at holde sig rene.

Specielt kan de svine meget i deres første løbetid, fordi de endnu ikke helt ved hvad det "går ud på".

Hvad med at lade hende være i køkkenet om natten og om dagen når I ikke er hjemme og så bruge ble når hun er sammen med jer?

Evt kunne hun sove i et bur i soveværelset om natten ( hvis hun plejer at sove der)?

Tæven vil sikkert også være mere kontaktsøgende i løbetiden, så der skal være mulighed for ekstra klap og kæl.

Jeannie

• #6   6. apr 2008 Der skulle have stået: umiligt IKKE at dryppe en gang imellem....

• #7   6. apr 2008 Luna har en på men kun når det er vildt slemt med blodet... og hun er ligeglad med at have den på tror ikke hun tænker over det...

Kommentér på:
løbetid-- ble??

Annonce