{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal jeg være bekymret
  • #1   6. okt 2005 Bekymret og bekymret.. Altså hvis ikke det kommer op er det jo ligemeget, med mindre du vil bruge ham til udstillinger.
    Mange gange står ørerne op mens de er hvalpe, og så falder de ned igen omkring tandskiftet. Kunne det ikke være tilfældet? Det er jo ikke sikkert han har været lige så hurtigt som mine til at skifte tænder..

• #2   6. okt 2005 han er da vildt charmerende med de ører...........ss

• #3   6. okt 2005 Jeg købte min da han var 6 måneder gammel, og han havde hellere ikke rejst det ene øre. Det skete ca. 1 måned senere.

• #4   6. okt 2005 han er igang med at skifte tænder og øret har aldrig stået op det ene stod op rimeligt hurtigt har har stået lige siden.
    og ja jeg havde tænkt mig at bruge ham til udstilling

• #5   6. okt 2005 dennis: Så vent og se, det kan være det kommer op efter tandskiftet. Det gør det mange gange.

Han har også en stærk afstamning, så kan godt forstå du vil bruge ham til udstilling. Er ikke helt klar over det med garantier osv., men MENER (læs: mener) at der er noget med at du kan få nogle af pengene tilbage, hvis hunden har en eller anden "fejl" som gør at den ikke kan blive avlskåret, men som sagt, er ikke helt sikker.

• #6   6. okt 2005 irene

der står vist noget i min kontrakt om det at jeg kan få nogle penge tilbage, har også snakket med opdrætteren og han mener ikke der er noget at være nervøs for han havde aldrig oplevet det før med nogle af hans hvalpe så jeg må vente at se

tak for alle svarene

• #7   6. okt 2005 dennis: Okay.

Kommentér på:
skal jeg være bekymret

Annonce