{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Han hunde kulder {{forumTopicSubject}}

UHA UHA
Naboens bison frise tæve er i løbetid
Hullet i hækken er lukket
Chunta hverken spiser eller sover men til gengæld smider han med legetøj og snakker, gør, hyler!

og mig, ja jeg er paranoid for om han finder på at stikke af, det kunne være kønt at skulle hoppe kvarteret igennem for at finde en hormonplaget hanhund på damesjov

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han hunde kulder
  • #1   11. apr 2008 Ea er også i løb og jeg har haft et par herre i haven det sidste stykke tid. Forleden kom en Schæferhan på besøg. Så hun bliver holdt i kort snor og båret til og fra bil da alle hanhundene i vores kvatere løber løs.

• #2   11. apr 2008 stakkels dig vicky.
    JEg har et super godt forhold med min nabo og da vi sammen fandt ud af hun var i løb lukkede vi hullet sammen mellem haverne og lavede ekstra hegn så hendes ikke kunne komme hen til vores have.
    chunta er vandt til at lege med emma hver dag, vi har lavet det sådan at de kan lege med hinanden når de er ude så holder vi øje med dem herinde og naboen når de er inde hos hende det er super smart.

stakkels chunta har fået frataget sig sin legekammerat og er helt oppe og køre så hans stakkels ejere får ikke meget søvn øv

• #3   11. apr 2008 Det er dejligt med Ea hun sover som en sten. Men det er træls at jeg ikke kan lege i haven med hende da der kommer hanhunde hele tiden. Så vi leger indefor ellers må vi en tur i skoven hvor jeg ved at folk ikke lufter deres hunde. Men hun savner lidt hendes leg i haven og hendes agility bane som vi heller ikke kan bruge smiley

Kommentér på:
Han hunde kulder

Annonce