{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE {{forumTopicSubject}}

jeg har lille noa hun spiser sit eget lort .. det når lige at komme ud . før hun spiser det jeg har prøvet alt.. har aldrig prøvet det før... syntes det er temmerlig ulækkert..hvad skal jeg gøre . er på hel bar bund.. alle gode råd kan bruges... hjælp er der slet ikke nogen der ved noget om det... tak tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE
  • #1   6. okt 2005 Det havde jeg også engang en hanhund der gjorde - det værste ved det, det er altså at de får den grimmeste ånde.
    Men jeg vidste nogenlunde hvornår han skulle af med det, så jeg gik med ham når han skulle, og stod parat til at hive ham væk, og de gange jeg var lidt for langsom, fik han lige en mundtlig omgang af den anden verden - 2½ mdr. så holdt han op - ved det ikke er nemt at følge med hver gang, men de gange du kan, så prøv det - om ikke andet så finder Noa ud af havd du syntes om det:-/

• #2   6. okt 2005 puha har du hende ikke i snor når hund skal lave , så kan du jo trække hende væk der fra og sige nej bestemt

• #3   6. okt 2005 Jeg kan desværre ikke hjælpe da jeg heller aldrig har har haft en hund der har gjort det - men kan huske at der var en i en gammel tråd der skrev at det kunne være noget med at hunden manglede et eller andet vitamin... Men jeg aner ikke om det passer...

• #4   6. okt 2005 jeg aner det ikke. Nala gjorde det på et tidspunkt,men er stoppet igen...

• #5   6. okt 2005 jeg tror ikke det er fordi den mangler noget, det er en uskik den har som den skal vænnes af med

• #6   6. okt 2005 tak ... det ikke når vi går i snor det er når hun render og leger og hun så skal så æder hun det .. hun løber langt væk og gør det og mig efter for jeg syntes det er ulækkert

• #7   6. okt 2005 Lonni: Skrev jo også at det ikke var noget jeg vidste noget om - men bare kunne huske at der var en der havde skrevet det i en tidligere tråd... *ss*

• #8   6. okt 2005 jeg takker for jeres gode råd og vil prøve dem med det samme. hav en dejlig dag

• #9   6. okt 2005 jeg kan huske det!!!!
    det var fordi hunden var usikker,så den ville fjerne sporene efter sig....

• #10   6. okt 2005 men den kan godt som Anne-Louises gode link henviser til kunne hun jo godt mangle noget, så helt husker du ikke forkert *gg*
    det er bare sjælden smiley

• #11   6. okt 2005 ved godt det ikke er noget at grine af men det må da ikke være mange nysser noa får af dig *gg*
    kunne ikke lade være *gg*

• #12   6. okt 2005 hvor gammel er hun. for tæver der er på vej til at gå i løbetid eller lige har været det kan udemærket finde på denne adfærd, de sletter deres spor så rovdyr ikke kan finde dem og æde deres hvalpe...uanset om de har nogen eller ej

• #13   6. okt 2005 ja altså jeg har fået at vide at det er rimelig normal adfære hos hvalpe. Hvis det så bliver ved i lang tid uden at der sker nogle ændringer, når man har prøvet at ændre hundens adfærd, så skal man have undersøgt om det er fordi den mangler noget. Men det er vidst kun hvis den spiser andre hundes afføring, da det er fordi hunden ikke selv producere et eller andet stof som normale hunde udskiller noget af i deres afføring og derfor spiser den "syge" hund den "raske" hunds afføring for at kompensere for det.. Forstod i det?

• #14   6. okt 2005 Min Cia gjore det osse da hun var hvalp, man " siger" at hunden rydder op efter sig selv, det er et instinkt hunden har, for når mor er ude og jage så skal en høm høm jo ikke tiltrække rovdyr.
    Der er nogle hunde racer der gør det merer end andre, men det kan forekomme hos de fleste racer.
    De hvalpe der har stået meget i løbegård og hvor ejerne måske lige har nogle upserer med at få fjernet høm hømmerne de gør det mere end dem der fjernet regelmæssigt, så det er jo godt at huske som opdrætter.
    Cia stoppede selv med det da hun blev lidt stører, men vær over hunden HVER gang du tar den i det, og udtryk at det må den ikke, det er det bedste råd jeg kan give, den med sennep lød osse god.
    Så pøj pøj med, der er lys forenden... ;o)

• #15   6. okt 2005 puha at skulle til at ligge sennep på pølsen, det gjore jeg ikke.
    og tænk hvis der kommer nogen gæster mens man er ved det ejj puha, så heller trække hunden væk og sige nej

• #16   6. okt 2005 Lonni.
    He he jeg er helt flad af grin, som du dog kan sige det.

Hihihi hvor kan jeg lige forestille mig, at man står der og maler en børge med sennep, medens naboen står og kikker undrende gennem hækken.

Hæ hæ hæ får sgu helt latterkrampe over dig.

• #17   6. okt 2005 ja der er mange gode råd om hvad man kan gøre *gg*
    min kæreste fortalt mig at han også havde hørt at man kunne gøre det med at smøre pølen, det var en dyrlæge fra radioen og sage at når man ville gå tur med sin hund som æder lort, skulle man plan ligge turen *gg* og gå turen selv først og alle de hundelorte man så, smurte man sennep på og så gå turen med hunden det skulle virke,
    men hvem ville gøre dette *gg* hold kæft hvor vil folk glo når man går der og smøre pølser

• #18   6. okt 2005 *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*
    Lonni, du har lige givet mig aftens griner nu, kan se det for mig, så nu skal vi ud og finde hunde hømmer og de skal da lige ha en tur med penslen alle sammen på vejen.

Hold da op jeg ville tro at personen var syg hvis jeg så det live, uden hund og det hele, bare fise rundt og smøre pølser med sennep. *GGGGGGGG*

• #19   6. okt 2005 Mette og Lonni, stop nu for jeg har altså helt ondt i maven af latterkramper, og vandet sprøjter ud af mine øjne, så jeg snart ikke kan hverken læse eller skrive, hi hi hi.

Måske vi sammen skulle oprette en senneps pøllesmøre gruppe, så kan vi jo gå sammen, hæ hæ hæ

• #20   6. okt 2005 Ulla - Du går forrest, du har hermed føringen, jeg er bare føl *GGGGGG*

• #21   6. okt 2005 Ha ha Mette det er sgu godt med dig, du er vel klar over, at det er føllet der skal smøre pøllerne ikke? hihihi. *SS*

Kommentér på:
ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE

Annonce