lykkelig omplasering {{forumTopicSubject}}
Hej lige en lille solskinshisorie om omplasering af hund det er tit gruhistorier vi ser herinde. For ca. 3 uger siden begyndte vores tæve Sissi og især Laika at slås det har de aldrig gjort før så det var bare ikke sjovt det udviklede sig så alle både 2 benede 0g 4 benede var ude af den hele tiden på vagt for der skulle ingen ting til så sad de i flæsket på hinanden . Efter megen snak og fra mig tårer måtte vi tage den beslutning at komme af med Sissi . det var svært og jeg havde da heller ikke nået at lave en annonce. For heldigvis var der et dejligt par fra sønderjylland der søgte en samojede vi ringede og enden blev vi kørte ned til dem i lørdags og det er det bedste der er sket for Sissi den dejlige hund .En hel familie for sig selv .det fortjener hun og hun stortrives se selv billeder under samojede og sissi .Jeg håber i byder Sissi og hendes familie velkommen da det fortjener de . Dejligt at være så heldig det er sku svært at skal af med en hund . så tak dorthe og ken .
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 9
Så endnu en gang tak til jytte og michael
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
så ved bestemt hvor skønt det er når sådan et projekt lykkedes.
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
og hun er bare skøn og lækkker,lækker, hun var allerede dagen efter faldet til og hendes tidligere ejer, sankker vi stadig meget med, så hun kan følge hende
det bedste er bare når en omplacering går helt perfekt
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
lykkelig omplasering