{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nummer til dyrlægevagten -hjælp
  • #1   12. apr 2008 ring til din normale dyrlæge - de plejer at sige hvilket sted der har vagten og nummeret dertil.

• #2   12. apr 2008 har han hostet meget ?
    For så kunne det godt lyde som kennelhoste.

• #3   12. apr 2008 nej han har slet ikke hostet

og NEJ det er sku ikke en joke..

han er ikke "akut" syg... han er bare utilpas, snotter og kaster det skum op... men virker ellers okay, og går gerne rundt med mig i huset...

og grunden til at jeg ikke TØR vente mere.. er fordi jeg mistede min abdeb hund forrige fredag... og jeg vil sku ikke miste ham også (hun døde af en ulykke)

• #4   12. apr 2008 jamen det er ikke sikkert der er noget fordi din hund kaster en smule galde op smiley
    det kan være der blot har siddet noget og irriteret smiley
    men bedre at være sikker..
    Så ring du bare til din egen dyrlæge og dermed få nummeret.

• #5   12. apr 2008 jeg er bare så bange for at finde ham livløs i morgen tidlig (ja jeg overdriver nok... men jeg er bare så bange)... og han får bare ikke meget ro i nat. hvis det fortsætter sådan her

er hunde allergiske overfor jordbær eller noget?? for han har fået et par bidder idag...

sidder og venter på at dyrlægen ringer... ham der tog telefonen ved vagtdyrlægen er ikke dyrlæge, så han vidste ikke helt om det skulle tjekkes eller ej

• #6   12. apr 2008 dyrlægen synes jeg lige skal se tiden an natten over... da han jo som fortalt gerne vil gå rundt, når jeg går rundt..

men bliver det ikke bedre natten over, skal han tjekkes...

det kunne lyde som noget tarm betændelse eller som om han har spist et eller andet

nat nat allesammen... nu vil jeg se om han kan sove lidt

• #7   12. apr 2008 okay..

og selv tak smiley

• #8   13. apr 2008 Dorte: Engang fik Bergkamp voldsomt diarre. Det udvilkede sig på et par timer til at ham sked blod... jeg ledte desperat efter et tlf. nr til dyrlægevagten... men kunne ikke finde andet end Dyre ambulancen, og det skulle han jo ikke have... så akut var det jo ikke.... så jeg sad og googlede det på computeren... intet... ringede til en masse jeg kender kl 2 om natten.... intet... havde jeg været på HG dengang havde jeg også skrevet herinde... endte så med en veninde ringede tilbage med et nr.

Men det er sindsygt så svært det er at finde tlf.nr. til dyrlægevagten... ringede også til min egen dyrlæge, men den ringede bare op... ingen tlfsvarer eller noget.

• #9   13. apr 2008 der er mange ting som er lige direkte farlige for hunde- mener det står på en hjemmeside under forgifninger-.. mener det er hundeleksikon - min hun kaster gult galde op - jeg tror det er deres måde at få renset ud på nogen gange kommer der små hårtoitter med og jeg tror det er derfor de gør det - Håber din hund for det bedre ...

• #10   13. apr 2008 dyrlægevagten står for det meste også i ens telefonbog enten den gule eller den grønne

• #11   13. apr 2008 har du huset at få din hund vasineret mod kennelhoste og de andre der erleverbetændelse osv engang årligt og fra hvalp mener jeg det er 6 uger eller 8 uger og så igen efter 16 uger og efter der så 1 gang årligt- snak med din dyrlæge om det - det er nødvendig og mindsker risikoen fo andre alvorlige smitsomme sygedomme - så kan smitte fra hund til hund og via luften,urin og lort- derfor er det godt at få sin hund vaksineret ..

• #12   13. apr 2008 undkskyld stavefejl,men jeg kan ikke vende mig til den lille tekst, kan dårlig se den når jeg skriver

• #13   13. apr 2008 jeg kontaktede dyrlægen igen i morges halv 7..

dusty havde kastet skum op hele natten, og nu synes jeg ikke det kunne passe mere..

så vi var ved dyrlægen kvart over 7...

han har en god gammeldags forkølelse... og så er det gået i maven så han har noget tarm betændelse...

han fik en sprøjte med kvalmestillende og en sprøjte med antibiotika

så han skal på antibiotika piller, skånekost, og noget hvid et eller andet som ligger en hinde på mavesækken...

kom af med lige under 1000 kr.... doktor mega dyr he he

• #14   13. apr 2008 1000 kr er da ingen penge på en weekend-dag - vær kun glad for den lille sum penge, og at hunden ikke fejler noget alvorligt smiley

Kommentér på:
nummer til dyrlægevagten -hjælp

Annonce