Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legg-Calvé-Perthes syndrome
  • #1   13. apr 2008 Jeg har fået Bonny undersøgt for sygdommen , da jeg frygtede han havde den ( han hinkede på det ene ben ) men det var gudskelov ikke den , men " bare " hans sener der ikke er lige lange ´:o)
    Fik at vide at var det den , var der intet at stille op , og hunden burde aflives :o/

• #2   13. apr 2008 ok - det jeg har læst mig frem til på netttet er at man fjerner lårbenshovedet og hunden skulle komme sig, men hvor der selvfølgelig er ting den ikke kan. Selv synes jeg at det er en voldsom operation og man skal tænke på om det er for hundens eller egen skyld at man gør det.

Fik du at vide hvad det kommer af ??

• #3   13. apr 2008 Platugler - nej , men mit indtryk er at det er arvelig , men det har jeg måske misforstået :o/

• #4   13. apr 2008 Hej alle
    Jeg kender en hund der har haft sygdommen og som lever et ganske godt hundeliv alligevel. Det er rigtigt at man fjerner lårbensknoglen - og når det er gjort og hunden er kommet sig efter operationen er den helt smertefri.

Sygdommen er ikke arvelig men det ER noget hunden er født med. Den kommer af en defekt blodtilførsel til knoglen, der derfor ikke udvikler sig som den skal. Sygdommen er som sagt ikke arvelig, men man bør selvfølgelig ikke bruge hunden til avl da en tæve ikke kan tåle den ekstra vægtbelastning....og hannerne jo, for en sikkerheds skyld, ikke bør give deres gener videre.

MVH
    Anna

• #5   13. apr 2008 det er min mors mops, som de mistænker for det.
    Hun har købt den et sted, som hun ikke har set, da de gerne leverede hvalpen og den er med en meget ubruglig stamtavle. Så alt i alt en useriøs opdrætter

• #7   13. apr 2008 Helle: det gør mig ondt - det lyder rigtig slemt.

Blev der snakket om at operere?

Kommentér på:
Legg-Calvé-Perthes syndrome

Annonce